Innos Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skal returnere noe på komplett no, emn etter at jeg har skrevet kontonr, så får jeg følgende feilmelding: ADODB.Command error '800a0d5d' Application uses a value of the wrong type for the current operation. /k/account.asp, line 424 Har prøvd både opera, mozilla firefox og internett explorer! Noen som vet hva dette kan skyldes? Må virkelig få returnert noe. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 pass på at du har med alle sifrene i konto nr. om du bruker cut 'n paste, så er det gjerne mellomrom der du kopierer fra (f.eks. nettbanken), og da er det ofte at slike skjemaer på nettsidene ikke tar med hele konto nr. hvist det f.eks. er to mellomrom tar skjemaet bare med 9 av sifrene å da blir det galt Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Sjekka det, nei jeg skrev det. Prøvde med mellomrom der det sto mellomrom på kortet, men det var ikke nok plass til det. Prøver igjen i morgen, nå er jeg trøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå