happy camper Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tittelen sier vel det meste Når jeg åpna to gamle maskiner jeg hadde stående så fant jeg (utrolig nok ) en harddisk i hver av de... Så begynte jeg å lure på hvordan jeg kan koble de sammen med 120GB-disken min...? Den ene er en Maxtor ( ) disk av ukjent størrelse og den andre er en Fujitsu disk som jeg heller ikke aner hvor stor den er Så vidt jeg har forstått har dette noe med "jumper funksjonen" (?)... Fujitsuen er innstillt på "master" og maxtoren aner jeg ikke... Det eneste som står der er Jumper: J50 Master/Single: On Slave: Off Dette skjønner jeg absolutt ingenting av... det nye kabinettet mitt () som kommer i posten har 7 hardiskplasser + floppy så det er ikke noe problem... Disken som står i nå er en seagate om det spiller noen rolle Jeg er litt (les: veldig) nOOb på dette, og hvis dere ser de andre innlegga mine så forstår dere sikkert det Så bær over med meg Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fin guide her http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9369&side=10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå