[makeway] Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei dere! Nå er navnet blitt valgt (Thinkstyle.) og hjemmesiden er klar for kritikk. Siden er desværre ikke på nettet enda, så dere må nøye dere med et screenshot. Jeg har gått for et mer minimalistisk look og brukt milde farver pga jeg synes det er MANGE bloggs som har skarpe og lyse farger. Dere kan komme med forslag på endringer og jeg VIL ha deres fulle mening. Takk for alle innlegg Thinkstyle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ser greit ut bortsett fra at skriften er uleselig, og på et annet språk. Hva handler siden om? Kaffebønner? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 menyen ble liksom litt for....hva skal jeg si, stor? Passa liksom ikke inn. Litt liten tekst i hovedfeltet litt smal syntes jeg Prøv med noen andre farger i menybakgrunnen og som bakgrunn Hva med en liten border mellom content og meny? Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Støtter meg til de over: For stor skrift i menyen, samt for liten i innholdsdelen. Linkene under limpsum hadde kanskje litt høy konstrast? Ellers var det en pen header. Regner med at den mørke bakgrunden skal fortsette over hele skjermen, og at du tok skjermdumpen ut av et lite skjermbilde bare? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Not Found The requested document was not found on this server. :/ Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Not FoundThe requested document was not found on this server. :/ Fikk opp akkurat det samme... Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Not FoundThe requested document was not found on this server. :/ Fikk opp akkurat det samme... Jeg også. Men det ser ut som han holder på med HTML versjonen nå: http://www.ckolon.no/ Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 fikk ckolon.no gratis av en som driver en hosting business, bare midlertidig Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Likte siden, spesielt headeren - Litt liten skriftstørrelse på hovedteksten, ville skrudd den opp et par hakk - Mer plass i innholdsfeltet hadde ikke skadet, litt mer padding Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hoved teksten har liten skrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå