TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Heisann, skulle hatt chrome hendler, kick, støtte, dempere. Noen som vet hvor jeg kan få tak idet ? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 mc-deler.no har vel kanskje noe? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Centrum Fornikling i Oslo kan du ringe. Kommer jo litt ann hvor i landet du bor så søk gule sider så finner du sikkert noe mer lokalt. Men tror du skal forberede deg på att det koster noen kroner. Du kan lese litt om prosessen på sidene. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Altså. det skal være veldig billig, tenkte på å gjøre det fordi en kamerat har det, ganske stilig. Men det er ikke et "must". Tror han har stjelt det å.. Men kan jeg ikke bare gjør det selv a ? Når jeg trykker på MC-deler.no på Honda, så bare kommer jeg inn i Honda avdelingen i et sekund, så går den plutselig ut igjen.. Endret 16. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) style mt5 :hmm spennende projekt Endret 16. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Javel... hehe Det er jo bare chrome da ... Men jeg kan sikkert lage et fint prosjekt ut av det... hehe Jeg har ennå ikke kjøpt sykkelen, må si det er et strøken eksemplar, 98 modell, rød MT5, den er strøken. Tenkte og kjøp den til 5.juni, da har jeg konf. Men jeg vet ikke om jeg får råd til den og lappen, fordi lappen er jo oppi snart 8tusen.. Skal skru av ene speilet, og ta av blink lysa. Felgene er alt chrome, fram og bak potta vet jeg ikke, orginal og chrome effekt anlegg er jo litt teit.. Endret 16. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Javel... hehe Det er jo bare chrome da ... Men jeg kan sikkert lage et fint prosjekt ut av det... hehe Jeg har ennå ikke kjøpt sykkelen, må si det er et strøken eksemplar, 98 modell, rød MT5, den er strøken. Tenkte og kjøp den til 5.juni, da har jeg konf. Men jeg vet ikke om jeg får råd til den og lappen, fordi lappen er jo oppi snart 8tusen.. 8tusen!!!!!!!!!! jeg får mopedlappen for 900kr da betaler jeg fo teori og kjøretimer. regner vel at jeg skal bruke 8tusen eller kanskje litt mer en det på 125lappen. BTW: jeg har hatt mt5 jeg også. de går noe sinnsykt. min gjorde 80km/t(speedometeret buttet når det traff 0 igjen hehe) 100% orginal. den var gul og en 1999 modell. kjøpte den ny når jeg var 11 vraket den på 3år. ligger på dynga nå . EDIT: noen minus på en mt5 er pass deg for steinsprut som kan sprekke oljetanken også må du passe på verktøykassen din den detter av vist du er litt uheldig og den skulle velve..... alt på styret av hendler,hendelholdere og lignende ryker lett. knekker det fint hvis den velver på støtten(og den lander på hendlene). men det koster 100kr nytt så er ikke så farlig. Endret 16. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) hadde du hatt ramma, hadde jeg kjøpt den av deg. Og 80 gjorde den ikke. en orginal , under 97moddel , går over 45. Ifølge lov verket får MT5er under 97modeller gjøre 50-60orginalt uten og få bot for trim. Alle vennene mine har MTer , så jeg er ganske godt kjent, en av dem har broren borra opp, den gjør 60vel Endret 16. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Dust, hadde du hatt ramma, hadde jeg kjøpt den av deg. Og 80 gjorde den ikke. en orginal , under 97moddel , går over 45. Ifølge lov verket får MT5er under 97modeller gjøre 50-60orginalt uten og få bot for trim. er ikke jeg som puttete den på dynga....han som puttet den på dynga byttet den til seg for en 80cross(som jeg fikk igjen 6000 for senere). det som var feil på mt5'en var at styret var bøyd gass/frambrems/speedometervaier var øderlagt, alle hendlene knekt, bakfelgen var kastet fordi alle eikene på ene siden var øderlagt(også var den skeiv), ramma var skeiv, bakdemperne var helt utslitt samme med framdemperne, oljetanken var sprekt. var også en liten sprekk i blokka. men motoren gikk som bare f***og han som byttet den til seg han putet motoren inn i en anen mt5 og trimmet den. den mopeden gjorde 130 når han var ferdig med den(grei nok aks) men da knakk veiva og slo opp et skikelig hull i blokka...... han puttet den da på dynga vet ikke om speedometeret var riktig men det gikk fra 0 til 0 altså omtrent der 80 hadde vært hvis det hadde gått lengre en til 70. når pappa kjørte bak da viste den 79km/t på bilen EDIT: er ikke siker men kan hende den var uplombet men det er det han jeg kjøte den av på "hallingdal speedsenter" som har gjort... fikk også en kamerat som har drevet med sykler i snart 20år til å stille dne opp. han har jo kjlart å få 37hester på bakjulet i en vanelig 80cross da(uten bruk av noen som helst trim bare innstilling). da sto jeg selv og så på at de kjørte den på den rulle greia. den 80'en hjolder følge med 250'er opp til toppfart som er rundt 90.. da klarer den såklar ikke mer hehe. forståelig...(er bare noe jeg har hørt da) Endret 16. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 "vet ikke noe om hvor man får tak i chrome men hadde jeg vært deg så ville jeg lakkert den om, hvis du ikke skal selge den igjen da. mister mye verdi når den er lakkert" Du sier her at jeg lakkerer delene Chrome bare for meg selv, og at jeg skal lakkere til orginal farge når jeg skal selge ? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) "vet ikke noe om hvor man får tak i chrome men hadde jeg vært deg så ville jeg lakkert den om, hvis du ikke skal selge den igjen da. mister mye verdi når den er lakkert" Du sier her at jeg lakkerer delene Chrome bare for meg selv, og at jeg skal lakkere til orginal farge når jeg skal selge ? bare glem det du... tenkte litt... trodde du skulle sette på chrome hendler/potte osv... men hvis du skal sende in diverse deler isteden for da har jeg misfortått tenkte kanskje du skulle kjøpe nytt jeg. Endret 16. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 LINK sjekk den siden hehe. er en heiset mt5 litt lenger end den var litt tøff Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Den var langt fra tøff da :O Den er blo trimma, man kan se det på flere "tagger" på sylindern og bak ramma er skeiv. Kjør senk, kjør stil. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Den var langt fra tøff da :O Den er blo trimma, man kan se det på flere "tagger" på sylindern og bak ramma er skeiv. Kjør senk, kjør stil. hehe moped er laget for å bli trimmet(eller jentekjørt). Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Den er jo ikke laget for å trimes, heller ikke for å bli jente kjørt, men den kan jo bli det, alle jeg kjenner har enten trimma eller borra den, så ja, det er nok en trim moppe, men fine mopper da Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) mente ikke spessielt mt5 men alle mopeder er som regel trimmet og er den ikke trimmet så er den jentekjørt. de fleste som kjører moped her ahar trimmet den til og med jentene. men men på bondelandet er det vell slik BTW er ikke helt enig med deg når du sier at mt5 er fine mopeder men smaken er som baken. Endret 17. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå