nissengtr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hallo. Jeg lurer på om det er bra og ha flere en ett virus prog instalert på maskinen. Er der bra?? Er litt N00b inen sikkerhets bransjen... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg kan ikke tenke meg at dette er en fordel. Programmene skal jo gjøre det samme, altså beskytte datamaskinen mot virus, ormer etc. Det blir nok derfor lett konflikt mellom de to programmer når de skal gjøre det samme samtidig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 det er ikke bra nei. et godt virusprogram og en god firewall er alt du trenger. (ikke sats på norton, oppskrytt møkk.) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har hørt man ikke skal ha flere virus program en ett, men du kan ha mange anti adware og spyware programmer. Selv bruker jeg Norton som anti virus og jeg synes det er bra jeg. Så bruker jeg Xoftspy, Spybot Search&Destroy og AdAware SE ,mot adware og spyware. Når det gjelder brannmur bruker jeg Windows brannmur som er med i SP2. Lenke til kommentar
nissengtr Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Ok, men hva er da det beste gratis virusprogrammer??Og den beste gratis brannmuren. Jeg har per i dag Sygate free.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hva som er best er ikke lett og si men 3 gode gratis alternativer er hvertfall: AVG, Avast og BitDefender. Når det gjelder firewall så skal ZoneAlarm være ganske bra, selv klarer jeg meg med den integrerte i windows xp, sp2. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ok, men hva er da det beste gratis virusprogrammer??Og den beste gratis brannmuren. Jeg har per i dag Sygate free.. Hvis du allerede bruker Sygate er det ingen grunn å skifte. Det er en anerkjent brannmur som gjør jobben sin godt. Lenke til kommentar
nissengtr Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Hmm, når det gjeller disse brannmurene, hvem av de som er gratis drar minst systemressurser?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå