pusur6 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Er det på blink så er ikke blink vanskelige med å fjerne det, er det på et annet nettsted så skal de fremdeles fjerne det... jeg prøvde og be en av adminan pent på blink om og være venlig og fjerne bilde. men det jeg fikk høre tilbake var : ''det er ikke vår ansvar'' og at jeg hadde 2 valg 1.be brukern sjøll om og fjerne d 2.leve m d Endret 11. juli 2005 av pusur6 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 1.be brukern sjøll om og fjerne d2.leve m d 3. Annmelde Blink eller den som har lagt det ut... (eventuelt true med det, det funker som oftest like bra det) Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 1.be brukern sjøll om og fjerne d2.leve m d 3. Annmelde Blink eller den som har lagt det ut... (eventuelt true med det, det funker som oftest like bra det) har faktisk tenkt på det. men det jeg tenkte på. er at når eg har sagt til dem at jeg skal anmelde dem. så kan jo dem bære ta og fjerne bilde og sei til meg ''Ja versego anmeld oss så mye du vil'' eller noe lingnanes Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 1.be brukern sjøll om og fjerne d2.leve m d 3. Annmelde Blink eller den som har lagt det ut... (eventuelt true med det, det funker som oftest like bra det) har faktisk tenkt på det. men det jeg tenkte på. er at når eg har sagt til dem at jeg skal anmelde dem. så kan jo dem bære ta og fjerne bilde og sei til meg ''Ja versego anmeld oss så mye du vil'' eller noe lingnanes Ok anmeld først og si ifra etterpå da Neida, vis frem til flere vitner at det faktisk er lagt ut (eksempelvis mamma og pappa) før du sier ifra... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 1.be brukern sjøll om og fjerne d2.leve m d 3. Annmelde Blink eller den som har lagt det ut... (eventuelt true med det, det funker som oftest like bra det) har faktisk tenkt på det. men det jeg tenkte på. er at når eg har sagt til dem at jeg skal anmelde dem. så kan jo dem bære ta og fjerne bilde og sei til meg ''Ja versego anmeld oss så mye du vil'' eller noe lingnanes Men da er vel problemet løst ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå