Gå til innhold

funnet bilder av seg selv på nette.

pusur6

Anbefalte innlegg

Er det på blink så er ikke blink vanskelige med å fjerne det, er det på et annet nettsted så skal de fremdeles fjerne det...

jeg prøvde og be en av adminan pent på blink om og være venlig og fjerne bilde. men det jeg fikk høre tilbake var : ''det er ikke vår ansvar'' og at jeg hadde 2 valg

1.be brukern sjøll om og fjerne d

2.leve m d

Endret av pusur6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2.leve m d

3. Annmelde Blink eller den som har lagt det ut... (eventuelt true med det, det funker som oftest like bra det)

har faktisk tenkt på det. men det jeg tenkte på. er at når eg har sagt til dem at jeg skal anmelde dem. så kan jo dem bære ta og fjerne bilde og sei til meg ''Ja versego anmeld oss så mye du vil'' eller noe lingnanes

Lenke til kommentar

2.leve m d

3. Annmelde Blink eller den som har lagt det ut... (eventuelt true med det, det funker som oftest like bra det)

har faktisk tenkt på det. men det jeg tenkte på. er at når eg har sagt til dem at jeg skal anmelde dem. så kan jo dem bære ta og fjerne bilde og sei til meg ''Ja versego anmeld oss så mye du vil'' eller noe lingnanes

Ok anmeld først og si ifra etterpå da ;)

Neida, vis frem til flere vitner at det faktisk er lagt ut (eksempelvis mamma og pappa) før du sier ifra...

Lenke til kommentar

2.leve m d

Men da er vel problemet løst ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...