DE1 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Heisann. På lørdag som kommer (21.05.2005) så skal jeg ha "bursdagsfest". I den sammenheng tenkte jeg at jeg skulle ha et ordentlig stilig lydanlegg uten å bruke ei krone. Jeg har: Philips pc-høytalere (to høytalere) og Logitech pc-høytalere (fire høytalere) Er det mulig å koble begge to til pcen samtidig ? Hvis dette er mulig kan dere vennligst hjelpe meg før Lørdag 21.Mai? Jeg skal legge inn bilder av alt fra innganger, utganger, lydkort evt. pc hvis det ønskes. Mvh Dag-Erik G. Johansen Endret 16. mai 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Null problem Gå inn på www.clasohlson.no; søk på dette nummeret: 22-728. Denne dingsen putter du inn i line-out på lydkortet, og vips så har du to linjeutganger. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 " et perfekt eksempel på hvordan problemer løses på hw.no" Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Tekst sagt i mitt innlegg - *slettet* Endret 17. mai 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå