CetOr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Syntes ikke dere at det er litt rart at stømforsynings vifta mi, går inn i kabinetet? (Jeg driver og bygger selv) Bør jeg kanskje lage et hull på andre sia, også snu strømforsyninga, så vifta blåser utover istedet? Jeg har en følelse på at det kommer til og koke inni kabinetet Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva med heller og skru opp PSUen og snu vifta sånn at den blåser ut? Men noen psuer er jo lagt sånn men det skal gå an og snu den El NetZor Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 skift emnetitel før ein moderator stenger tråden. ja det er rart at psu vifta blåser inn i kabinettet. Vanlegvis skal vifta dra ut varm luft. Ingen dom ide å snu psu og lage hull, men husk kabinettvifte som drar ut varmluft frå kabinetet siden psu ikkje gjer det. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva med heller og skru opp PSUen og snu vifta sånn at den blåser ut? Men noen psuer er jo lagt sånn men det skal gå an og snu den El NetZor Det går fint, men då mister han garantien Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 på en måte e det rart ja, men tenk om du skulle drive og ta varm luft inni psuen din men det går vel bra hvis du har bra gjennom trekk i kabinettet Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg