adsfiklam Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Har et lite trådløst nettverk hjemme. Problemet er at jeg hele tiden/ofte detter ut av nettverket. For å koble meg til nettverket igjen, må jeg dra strømkabelen til routeren ut og inn igjen. Mens jeg er koblet til nettverket er signalstyrken "Bra/Veldig bra". Router: D-LINK DI624108I Trådløst nettverkskort: D-LINK DWLG520108I Håper noen har noen gode tips Endret 16. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Når du detter ut? Er det som regel når det ringer i telefon (hustelefon)? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Når du detter ut? Er det som regel når det ringer i telefon (hustelefon)? Nei, dat kan skje når som helst Lenke til kommentar
Konge Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Da skal du oppgradere din DI624 med siste Firmware . Om dette hjelper litt så skal du gjøre en fabrikk reset for så å laste siste firmware inn på nytt for å være helt sikker på at routeren er fri for eventuelle feilinstillinger . Master reset gjøres ved å ta strømmen > trykke inn resetknappen > sett inn strømmen mens man holder inne reset > forsette holde i minimum 15sekunder . Lenke til kommentar
Haii Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Router: D-LINK DI624108ITrådløst nettverkskort: D-LINK DWLG520108I Årsaken til det er jo selfølgeligt... D-Link. Aldri kjøp D-Link kjent som Crap-Link. Bytt utstyre ditt til noe annet f.eks 3com, zyxel, linksys, cisco. Hva som helst nesten bare ikke D-Link. De har elendig firmware updates. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Da skal du oppgradere din DI624 med siste Firmware . Om dette hjelper litt så skal du gjøre en fabrikk reset for så å laste siste firmware inn på nytt for å være helt sikker på at routeren er fri for eventuelle feilinstillinger . Master reset gjøres ved å ta strømmen > trykke inn resetknappen > sett inn strømmen mens man holder inne reset > forsette holde i minimum 15sekunder . Takk, skal prøve dette Årsaken til det er jo selfølgeligt... D-Link. Aldri kjøp D-Link kjent som Crap-Link. Bytt utstyre ditt til noe annet f.eks 3com, zyxel, linksys, cisco. Hva som helst nesten bare ikke D-Link. De har elendig firmware updates. Den advarselen kom desverre litt seint Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Har nå prøvd det "Konge" tipsa om og alt har fungert som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå