Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Detter ut av nettverket hele tiden, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Har et lite trådløst nettverk hjemme. Problemet er at jeg hele tiden/ofte detter ut av nettverket. For å koble meg til nettverket igjen, må jeg dra strømkabelen til routeren ut og inn igjen. Mens jeg er koblet til nettverket er signalstyrken "Bra/Veldig bra".

Router: D-LINK DI624108I

Trådløst nettverkskort: D-LINK DWLG520108I

Håper noen har noen gode tips :)

Endret av yrjan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da skal du oppgradere din DI624 med siste Firmware . Om dette hjelper litt så skal du gjøre en fabrikk reset for så å laste siste firmware inn på nytt for å være helt sikker på at routeren er fri for eventuelle feilinstillinger .

Master reset gjøres ved å ta strømmen > trykke inn resetknappen > sett inn strømmen mens man holder inne reset > forsette holde i minimum 15sekunder .

Lenke til kommentar
Router: D-LINK DI624108I

Trådløst nettverkskort: D-LINK DWLG520108I

Årsaken til det er jo selfølgeligt... D-Link. Aldri kjøp D-Link kjent som Crap-Link.

Bytt utstyre ditt til noe annet f.eks 3com, zyxel, linksys, cisco. Hva som helst nesten bare ikke D-Link. De har elendig firmware updates.

Lenke til kommentar
Da skal du oppgradere din DI624 med siste Firmware . Om dette hjelper litt så skal du gjøre en fabrikk reset for så å laste siste firmware inn på nytt for å være helt sikker på at routeren er fri for eventuelle feilinstillinger .

Master reset gjøres ved å ta strømmen > trykke inn resetknappen > sett inn strømmen mens man holder inne reset > forsette holde i minimum 15sekunder .

Takk, skal prøve dette :)

Årsaken til det er jo selfølgeligt... D-Link. Aldri kjøp D-Link kjent som Crap-Link.

Bytt utstyre ditt til noe annet f.eks 3com, zyxel, linksys, cisco. Hva som helst nesten bare ikke D-Link. De har elendig firmware updates.

Den advarselen kom desverre litt seint :cry:

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...