Firesky Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 om det var et vitne eller en journalist spiller vel egentlig ikke så mye rolle... men en ting jeg lurer på er: sto bare alle vitnene rundt å så på? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 En ting kan eg uansett si - journalistikken i norge er skikkelig dårlig, det er så lavpanna at det er merkeligt at folk ikke reagerer på alt "lav-iq" stoffet. Tror ikke nødvendigvis at folk ikke er interessert i skikkelig journalistikk, men denne saken er ikke spesielt grotesk spør du meg. Altså det er nok av torturbilder, krigsbilder, bilder av henrettelser osv osv. Joda, folk reagerer: ved å si opp abonnementene sine. De aller fleste norske avisene leverer det samme søpplet, og det er derfor Aftenposten sa opp folk for en tid siden, og derfor det skal rulle hoder i Dagbladet, og derfor vil opplagstallet fortsette å synke mens hodene ruller.Men nå virker det som om de sparker alle journalistene (dagbladet f.eks) ... og jeg kan ikke skjønne det, når det er de som lager innholdet ... som vi gidder å lese ... Javisst lager journalistene innholdet, derfor er de på vei ut også. Riktigbok er det redaktøren som setter profilen, og snart håper jeg deres hoder også vil begynne å rulle snart. Hvor kan en få tak i en riksavis som ikke fornærmer folks intelligens? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 om det var et vitne eller en journalist spiller vel egentlig ikke så mye rolle...men en ting jeg lurer på er: sto bare alle vitnene rundt å så på? Sukk, har du i det hele tatt lest artikkelen? Det står svart på hvitt at vennene hans drev med gjenopplivning på gutten. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jephque : Du har helt rett, hengte meg litt opp i dette : Gjerningsmannen forsvant fra åstedet rett etter det dødelige angrepet, men flere vitner har kunnet gi et godt signalement av mannen. I tillegg er T-banestasjonen videoovervåket. Men uansett synd at det hele endte som det endte, viser bare hvor idioter vi mennesker er til tider og hvor fryktelige sårbare vi egentlig er i motsettning til visse action filmer der helt blir kjørt over av en bulldoser og fortsatt lever . Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hva er det som er så galt med den artikkelen da?! Dere henger dere opp i den minste ting... Han kan ikke forvente seg noe annet enn ett slag når han står på ene siden og ypper seg til bråk og så hiver han seg nedi der på veg bort til folka på andre siden for å slå dem. Er sikkert ikke sånn det skjedde.. men uansett, det er ikke noe galt i den artikkelen. Endret 18. mai 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Det var ikke artikkelen jeg reagerte på. Det er bildebruken, merkingen av den døende, og overskriften som prøver så godt den kan å selge mannens siste sekunder jeg synes er støtende. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 SÅNN! Dette er riktig skriving av en artikkel: VG.NO Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 SÅNN! Dette er riktig skriving av en artikkel: VG.NO Falte ikke helt i smak til meg hvordan du har endret på artikkelen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå