FpsStu Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Har du noen sinne prøvd å koble til leds på tastatur og mus? Det er sinnykt vanskelig hvis du ikke har riktig utstyr! Men i stedet for å bruke en mini sveiser e.l. kan jeg bruke artic silver til å koble led'en til strømmen i brikka?? Hjelp! [ Denne Melding var redigert av: King_mephisto på 2002-07-14 12:21 ] Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg tror ikke det vil funke, men det er jo bare å prøve. Siifra om det funket eller ikke da. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 jeg tror as vil lede alt for lite strøm til at det kan gå... kamerat av meg som sølte as3 over hele t-birden sin og gidda ikke å tørke av, funket fint lell :razz: Lenke til kommentar
daho Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Arctic Silver 3 leder ikke strøm,men jeg vet ikke om limet leder Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 13:39, daho skrev:Arctic Silver 3 leder ikke strøm,men jeg vet ikke om limet leder det leder nok heller ikke... hvis du skal ha noe som leder greit så kjøp sånn til å reparere (eller låse opp xp'er) varmetrådene i bakruten på bilen Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 eller du kan bruke helt vanli "sukkerbit" hvis du absolutt ikke vil lodde, selv om jeg tror det vil være det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå