Gå til innhold

Jordens utrolige tall

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steike!

Folkens, STOP FUCKING!

Kommer til å være overbefolket i morra :scared:

I vest-europa går fødselstallene ned. Det er ikke bra :no:

Eh, jo?

Går fødselstallene ned resten rundtom i verden så klarer vi kanskje å stoppe overbefolkningen ;)

Lenke til kommentar
Skummelt.  :dontgetit:

:yes:

Synes det er mer enn mange nok folk nå.

jepp mange nok folk nå! :yes:

191,814: absolute population growth for today (births minus deaths)

kan vel ikke være så lenge til jorda er full :(

edit: 273,750,000 hungry people right now.......jeg er en av dem

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Dette var jo råspennende å se på!! :w00t:

..det som jeg synes var litt ekstra morsomt, var hvor mange som har dødd av å røyke, i forhold til hvor mange som dør hvert år. Telleren går jo knapt nok oppover! :p (jeg røyker ikke selv), men SÅ kritisk kan det jo tydligvis ikke være å ta seg en blås!

Lenke til kommentar
..det som jeg synes var litt ekstra morsomt, var hvor mange som har dødd av å røyke, i forhold til hvor mange som dør hvert år. Telleren går jo knapt nok oppover! :p (jeg røyker ikke selv), men SÅ kritisk kan det jo tydligvis ikke være å ta seg en blås!

Er ikke personer 1 million, 187 tusen og 185 mennesker mange for deg? :dontgetit:

Omtrent 1 av 20 dør av røyking, i følge denne oversikten.

Lenke til kommentar
I vest-europa går fødselstallene ned. Det er ikke bra  :no:

Eh, jo?

Nei.

Fortsetter utviklinga blir alle gamle, og samfunnet i Europa går åt skogen.

Nuvel. Ettersom det blir mer og mer tærtiærnæringer og teknologien blir bedre, trenger man etter hvert ikke sysselsette like mange, og da er det en fordel med litt lavere fødselsrate, ettersom arbeidsledigheten da ikke vil bli for høy og medføre økte utbetalinger i form av arbeidsledighettrygd. Det største problemet er nok det kullet som ble født like etter krigen, siden det var et utrolig stort kull. Mange som blir gamle på en gang =/

Lenke til kommentar
Er ikke personer 1 million, 187 tusen og 185 mennesker mange for deg? :dontgetit:

Omtrent 1 av 20 dør av røyking, i følge denne oversikten.

Det var den 1 av 20 -greia jeg siktet til når jeg skrev.. Derav ordene "i forhold til".. Saken var/er jo at 'det å røyke' blir av mange sammenlignet med å grave sin egen grav, når det i realiteten "bare" er 0,5% sjanse for at det skal være dødårsaken..

Lenke til kommentar
Det var den 1 av 20 -greia jeg siktet til når jeg skrev.. Derav ordene "i forhold til".. Saken var/er jo at 'det å røyke' blir av mange sammenlignet med å grave sin egen grav, når det i realiteten "bare" er 0,5% sjanse for at det skal være dødårsaken..

Vel, røyker man er det cirka 50% sjanse for å dø av sykdommer forårsaket av røyking.

Lenke til kommentar
jeg har hørt at over halvparten av alle som noen gang har levd lever nå :ohmy:

noen andre som har hørt dette?

Nei. I Illustrert Vitenskap tror jeg det sto at en kvalifisert gjetting er å si at det har levd 100 milliarder mennesker.

Men dette er selvfølgelig helt umulig å si noe sikkert om...

Lenke til kommentar

Vel, røyker man er det cirka 50% sjanse for å dø av sykdommer forårsaket av røyking.

Hvilken lærer er det som har plantet propaganda-materiale i hodet ditt? Er nok ikke så stor dødsrate, men stor nok er den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...