nr.4 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det dør et menneske hvert sekund? Litt oftere, så det ut til. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Steike!Folkens, STOP FUCKING! Kommer til å være overbefolket i morra I vest-europa går fødselstallene ned. Det er ikke bra Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Please note that it will just calculate values based on current statistics. Dette er ikke 100% nøyaktig. Når du ser telleren stiger, stiger den ikke NØYAKTIG like fort eller like sakte... Men kult fordè. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 cumulative hours waited for internet to download this year :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Huff, det går altfor raskt jo. Visste det gikk raskt, men så raskt? Nei, det hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Steike!Folkens, STOP FUCKING! Kommer til å være overbefolket i morra I vest-europa går fødselstallene ned. Det er ikke bra Eh, jo? Går fødselstallene ned resten rundtom i verden så klarer vi kanskje å stoppe overbefolkningen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 I vest-europa går fødselstallene ned. Det er ikke bra Eh, jo? Nei. Fortsetter utviklinga blir alle gamle, og samfunnet i Europa går åt skogen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 For å opprettholde en god balanse må man ha en fødselsratio på mellom 2.1 og 2.2. I Tyskland er det 1.8 eller noe. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det dør et menneske hvert sekund? Litt oftere, så det ut til. 1,67 personer per sekund for og være nøyaktig Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Skummelt. Synes det er mer enn mange nok folk nå. jepp mange nok folk nå! 191,814: absolute population growth for today (births minus deaths) kan vel ikke være så lenge til jorda er full edit: 273,750,000 hungry people right now.......jeg er en av dem Endret 17. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dette var jo råspennende å se på!! ..det som jeg synes var litt ekstra morsomt, var hvor mange som har dødd av å røyke, i forhold til hvor mange som dør hvert år. Telleren går jo knapt nok oppover! (jeg røyker ikke selv), men SÅ kritisk kan det jo tydligvis ikke være å ta seg en blås! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ..det som jeg synes var litt ekstra morsomt, var hvor mange som har dødd av å røyke, i forhold til hvor mange som dør hvert år. Telleren går jo knapt nok oppover! (jeg røyker ikke selv), men SÅ kritisk kan det jo tydligvis ikke være å ta seg en blås! Er ikke personer 1 million, 187 tusen og 185 mennesker mange for deg? Omtrent 1 av 20 dør av røyking, i følge denne oversikten. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 I vest-europa går fødselstallene ned. Det er ikke bra Eh, jo? Nei. Fortsetter utviklinga blir alle gamle, og samfunnet i Europa går åt skogen. Nuvel. Ettersom det blir mer og mer tærtiærnæringer og teknologien blir bedre, trenger man etter hvert ikke sysselsette like mange, og da er det en fordel med litt lavere fødselsrate, ettersom arbeidsledigheten da ikke vil bli for høy og medføre økte utbetalinger i form av arbeidsledighettrygd. Det største problemet er nok det kullet som ble født like etter krigen, siden det var et utrolig stort kull. Mange som blir gamle på en gang =/ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er ikke personer 1 million, 187 tusen og 185 mennesker mange for deg? Omtrent 1 av 20 dør av røyking, i følge denne oversikten. Det var den 1 av 20 -greia jeg siktet til når jeg skrev.. Derav ordene "i forhold til".. Saken var/er jo at 'det å røyke' blir av mange sammenlignet med å grave sin egen grav, når det i realiteten "bare" er 0,5% sjanse for at det skal være dødårsaken.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg har hørt at over halvparten av alle som noen gang har levd lever nå noen andre som har hørt dette? det er skummelt å tenke på... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det var den 1 av 20 -greia jeg siktet til når jeg skrev.. Derav ordene "i forhold til".. Saken var/er jo at 'det å røyke' blir av mange sammenlignet med å grave sin egen grav, når det i realiteten "bare" er 0,5% sjanse for at det skal være dødårsaken.. Vel, røyker man er det cirka 50% sjanse for å dø av sykdommer forårsaket av røyking. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg har hørt at over halvparten av alle som noen gang har levd lever nå noen andre som har hørt dette? Nei. I Illustrert Vitenskap tror jeg det sto at en kvalifisert gjetting er å si at det har levd 100 milliarder mennesker. Men dette er selvfølgelig helt umulig å si noe sikkert om... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det var den 1 av 20 -greia jeg siktet til når jeg skrev.. Derav ordene "i forhold til".. Saken var/er jo at 'det å røyke' blir av mange sammenlignet med å grave sin egen grav, når det i realiteten "bare" er 0,5% sjanse for at det skal være dødårsaken.. Vel, røyker man er det cirka 50% sjanse for å dø av sykdommer forårsaket av røyking. Hvilken lærer er det som har plantet propaganda-materiale i hodet ditt? Er nok ikke så stor dødsrate, men stor nok er den. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Folkens, STOP FUCKING! ROFL jeg kom plutselig på Eddie Murphy som sa en gang i showet "Staaaaart FUCKING." Ler av Eddie hveeeer gang, blir aldrig lei. men uansett, det der var skummle tall. Iflg den siden så dør det ett menneske hvert sec. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Seriøst!? Det her er noe av det sykeste jeg har sett. Blir litt trist av å se på "Death caused på HIV" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå