iCar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Vurderer å gå over til Tele 2 Champion abb fra Telenor Privat +. Men så lurte jeg på noen ting, har ikke tele2 mine sider opplegg, der hvor man kan se hvor mye man har ringt for og diverse ting...? Har ikke klart å finne på siden dems foreløpig? Er det mulig med Tele 2 og ringe med skjult nr(altså ikke hemmelig, men å sette i inst i mobilen og ringe skjult)?? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Leeone Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Om dei har Mine sider, det veit eg ikkje, men sidan dei bruker telenor sitt nett, så går eg ut i får at du kan ringe med skjult nummer. Det er vel berre Netcom som ikkje lar brukarane ringe med skjult nr. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Alle som bruker Telenors nett kan taste #31#mobilnr. for å ringe med skjult nummer. Det er en tjeneste som ligger i nettet. Jeg har prøvd med Telenor, Chess og Tele2. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Om dei har Mine sider, det veit eg ikkje, men sidan dei bruker telenor sitt nett, så går eg ut i får at du kan ringe med skjult nummer. Det er vel berre Netcom som ikkje lar brukarane ringe med skjult nr. Takk for infoen. Nå kan Netcom kunder også ringe skjult, sjekka det igår. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Har Tele 2 sånn forsikrings opplegg, sånn som Telenor og Netcom? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Om dei har Mine sider, det veit eg ikkje, men sidan dei bruker telenor sitt nett, så går eg ut i får at du kan ringe med skjult nummer. Det er vel berre Netcom som ikkje lar brukarane ringe med skjult nr. Takk for infoen. Nå kan Netcom kunder også ringe skjult, sjekka det igår. Hos Netcom må man vel fremdeles bestille betalingstjenesten skjult nummer? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Om dei har Mine sider, det veit eg ikkje, men sidan dei bruker telenor sitt nett, så går eg ut i får at du kan ringe med skjult nummer. Det er vel berre Netcom som ikkje lar brukarane ringe med skjult nr. Takk for infoen. Nå kan Netcom kunder også ringe skjult, sjekka det igår. Hos Netcom må man vel fremdeles bestille betalingstjenesten skjult nummer? Hmm det var rart, sist i forrige uke prøvde jeg å ringe med skjult nr fra Netcom og d gikk. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hos Netcom må man vel fremdeles bestille betalingstjenesten skjult nummer? Det var i gamledager. Nå kan man taste #31# foran nummeret og du har sjult nummer. Funker på nesten alle operatører. Endret 9. juni 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hos Netcom må man vel fremdeles bestille betalingstjenesten skjult nummer? Det var i gamledager. Nå kan man taste #31# foran nummeret og du har sjult nummer. Funker på nesten alle operatører. ja, så sannelig. Det fungerte. Gamledager og gamledager... Fungerte ikke i vinter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå