froggyler Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) http://nikonasia-en.custhelp.com/cgi-bin/n...sdCZwX3BhZ2U9MQ Ny menydesign, bedre autofokus og riktig telleverk. Endret 16. mai 2005 av froggyler Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Morro! Ny design, ny "pip" og nå viser mitt 1gb kort 178 istedenfor 94. Lenke til kommentar
zany Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 sånn, da har jeg oppdatert firmwaren. Ser jo ut til å funke fint... enn så lenge... og nå kan jeg vel i grunnen bare lime på en "S" etter D70-tallet? eller? jeje, tar med kameraet på konsert i kveld, så får vi se om oppgraderingen byr på problemer. _Peter- Lenke til kommentar
Simm Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Men LCD-skjermen vokste ikke...den er fortsatt 1,8" stor.. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 La inn den nye frimwaren jeg også og nå kan jeg ta flere bilder med mitt 1gb kort i raw modus, kult Bare bildene er i samme kvalitet som før er det greit for meg. Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Finnes det ikke ny firmware for eos350d? Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 La inn den nye frimwaren jeg også og nå kan jeg ta flere bilder med mitt 1gb kort i raw modus, kult Bare bildene er i samme kvalitet som før er det greit for meg. Du har kunnet ta like mange bilder, men telleren har vært feil. Per Lenke til kommentar
joostein Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kan det være smart å vente et par dager med å oppdatere for å se hvilke erfaringer andre har med oppdateringen, eller har Nikon testet så godt at det ikke er noen fare? -Jostein Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Kan det være smart å vente et par dager med å oppdatere for å se hvilke erfaringer andre har med oppdateringen, eller har Nikon testet så godt at det ikke er noen fare? Ingen fare, har allerede testet endel selv sammen med mange andre: http://www.nikonians.org/dcforum/DCForumID86/5850.html http://www.fotosidan.se/forum/showthread.p...15&pagenumber=1 Endret 16. mai 2005 av froggyler Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kan det være smart å vente et par dager med å oppdatere for å se hvilke erfaringer andre har med oppdateringen, eller har Nikon testet så godt at det ikke er noen fare? Ingen fare, har allerede testet endel selv sammen med mange andre: http://www.nikonians.org/dcforum/DCForumID86/5850.html Helt enig! Dette ser lovende ut! Per Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 har hørt at det er prob. med den nye firmwaren ved at Nikon har lagt inn en "sperre" så man ikke kan fikse på hvitebalanse etc. i PS lenger, men man må ha et av Nikons bilderedigerings prog.? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 La inn den nye frimwaren jeg også og nå kan jeg ta flere bilder med mitt 1gb kort i raw modus, kult Bare bildene er i samme kvalitet som før er det greit for meg. Du har kunnet ta like mange bilder, men telleren har vært feil. Per Men da er det jammen på tide at den telleren virser riktig Ellers så ser jo den nye frimwaren bra ut, noen som har fått noen problemer så langt? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 har hørt at det er prob. med den nye firmwaren ved at Nikon har lagt inn en "sperre" så man ikke kan fikse på hvitebalanse etc. i PS lenger, men man må ha et av Nikons bilderedigerings prog.? Intet problem. 17. mai bildene lar seg fint justere(WB++) i Photoshop CS2.. Lenke til kommentar
joacande Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Gjelder garantien fortsatt, selv om man oppgraderer? Endret 17. mai 2005 av joacande Lenke til kommentar
joostein Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kan ikke forestille meg at det skal ha noe å si for garantien. Men dersom du gjør en feil under selve oppdateringen slik at kameraet ikke vil skru seg på så kan det vel være at du må betale en Nikonforhandler for å fikse det. Oppdaterte min firmware igår og det gikk helt fint, bare å følge anvisningene til punkt og prikke. -Jostien Lenke til kommentar
joacande Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har oppdatert nå og det fungerte finfint! :!: som nevnt tidligere: nå mangler bare en større skjerm Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har de gjort noe med mirror lockup, så man kan åpne speilet på forhånd for å minske vibrasjoner? Skulle tro det var mulig å legge det til i software. Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 har hørt at det er prob. med den nye firmwaren ved at Nikon har lagt inn en "sperre" så man ikke kan fikse på hvitebalanse etc. i PS lenger, men man må ha et av Nikons bilderedigerings prog.? Tror ikke det gjelder D70. Nikon svarer litt i tåka som vanlig på dette her. Syntes heller de skulle ta tak i problemet med at NEF filene ikke er tapsfrie og at de legger på et matematisk median blur filter på RAW format ved NR on. I steden legger de mer vekt på nye menyer Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Finnes en liste over problemer med gammel FW? Jeg har A1.01 og B1.03. Har ingen problemer med kameraet mitt, og har enda ikke truffet på bugs. Kanskje jeg ikke behøver å oppgradere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå