[makeway] Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei! Familien skal endelig kaste det gamle bang&olufsen tv og kjøpe seg flatskjerm Men, vi har bruk for litt hjelp... Ingen av oss har noe peiling på lcd tv så hvis dere kunne komme med de beste forslagene i prisklassen 15k hadde det vært veldig bra!' Takk for alle innlegg Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det er viktig å huske at en ikke får HDTV klare modeller til den prisen (ihvertfall ikke av høy kvalitet). Anbefaler Hjemmekino.no for gode forslag. Hvis dere ønsker HDTV og ikke ønsker å kjøpe et apparat som blir utdatert etter relativt kort tid ville jeg anbefale å doble kjøpesummen. Hva dere enn gjør ikke hør på selgeren fra Elkjøp, de har ofte ikke peiling på hva de selger. Magasinet Lyd og Bilde har også en grei oversikt over de beste kjøpene og har mange gode tester. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Hvorfor skal han dobble prisen når han får en meget bra LCD-TV som denne (HD Redy) Philips 32PF7320 til kr 16 995,-. Skal love deg at mange ikke er villige til å gi over 30k for en TV og mange driter ikke heller penger. Men jeg har bare et spørsmål åssen er det med merker som: SHARP og HUGOSON da mener jeg innen TV teknologien og ellers LCD-TV teknologien? Noen som vet mer om disse to merkene? Endret 17. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå