Gå til innhold

Angående emnetitler og linje nr. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten fordi noen moderatorer/admins har laget dem, eller

at brukerne bruker det ene skinnet der det er tilatt.

(husker ikke hvilket, amobil eller akamera tror jeg.)

 

Grunnen til at det ikke er, er at søkemotoren bare søker gjennom selve emnetittelen og at mange, hvis dette ble tilatt, ville skrive:

- Jeg trenger hjelp i et spill! i emnetittelen og:

- Hva er det beste produksjonsyrket? (WoW) i undertittelen.

(Dårlig eksempel, men dere skjønner sikkert hva jeg mener).

Altså at man putter inn at man trenger hjelp i emntittel

og den viktige informasjonen i undertittelen, istednfor omvendt,

dessuten er det ikke ofte man får bruk for undertittel slik jeg ser det,

som regel bare ved Worklogs, hvis man vil skrive når den ble oppdatert.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 17/05/2005 : 20:50)
Det er da ganske merkelig. Brukere av akamera.no skal altså få lov til å lage undertittel, men ikke brukere av alle de andre sidene? :huh:

Nei, de skal ikke det.

 

Og grunnen til at den ble fjernet var fordi folk lagde *RÆVA* emnetitler med den mulugheten der. Ala

 

"jeg trenger hjelp"

"pcen krasjer når jeg trykker Æ"

 

Siden emnebeskrivelses-feltet ikke er søkbart og ikke dukket på på søstersidenes forsider ble det fjernet.

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 17/05/2005 : 21:17)
QUOTE (@kd @ 17/05/2005 : 20:50)
Det er da ganske merkelig. Brukere av akamera.no skal altså få lov til å lage undertittel, men ikke brukere av alle de andre sidene? :huh:

Nei, de skal ikke det.

Så hvorfor er det slik nå da?

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 17/05/2005 : 21:20)
Så hvorfor er det slik nå da?

Fordi vi er alle mennesker. Er Ueland som styrte med dette tror jeg, men når dette ble bestemt så var det en hel drøss av skins som måtte hånd-redigeres. 10+ sikkert. Skjedde sikkert en liten glipp og så ble det glemt, kan jeg tenke meg. Men nå er neste versjon av forumet nærmere enn noensinne så om det blir fikset? Tja, not my call :)

Lenke til kommentar

Grunnen er ganske simpel. I topic lagde folk bare noe helt villt slik som Blib sier, "jeg trenger hjelp", og så nedenfor skriver de hva de trenger hjelp med.

 

Problemet er da at søkefunksjonen ikke fanger opp det som er skrevet i linje to. Dermed er det mye vanskeligere å søke. Og da tok de bort muligheten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...