Gå til innhold

Canal Digitals kanalvalg. Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Ser at Canal Digital forandrer grunnpakken for kabel-tv nå til sommeren. Hva synes dere om den nye pakken? BBC Prime, MTV og CNN forsvinner, mens The Voice, BBC World, Showtime, Star! og Disney Channel kommer.

Synes det er synd at BBC Prime blir borte, men ellers ett greit bytte.

Noen med andre synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har familiepakken fra CD på parabol, og der har jeg de kanalene du sa kommer. The Voice er en musikkvideo kanal som bare spiller rap/hip-hop/r&b tror jeg, Style! er en kanal som sender en del moteprogrammer etc. Disney Channel sier seg jo selv.. Showtime er jeg litt usikker på, men jeg tror de sender noen filmer og programmer som handler som showbusiness generelt i Europa og USA (er ikke helt sikker som sagt)

Lenke til kommentar
MTV kan vel ikke forsvinne... :wallbash:

MTv forsvinner forsvinner fra Canal Digitals kabeltv. Og det gjør meg absolutt ingenting. The Voice sender stort sett samme listemusikk, bare med MYE mindre reklame.

@Feh: Showtime skal vistnok sende filmer, eldre action, sci-fi og slikt. Og helt uten reklame. Har aldri hørt om kanalen før, men kan jo bli bra. Har du noen erfaringer med den?

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
Neiiii, no er vel TV3 einaste grunnen igjen til at vi fortsatt har den pakken.

Nå er da ikke ikke tv3 inkludert i Canal Digital-pakken, men kanskje den eneste grunne n til at du har parabol ;)

Når er det denne switchen skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...