seymourduncan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Problemet begynte tildlig på dagen i går. Pc´n lagget en del under spilling av cs. Så jeg tok en pause og starta pcn på nytt. Da jeg skulle spille cs igjen fikk jeg en feilmelding i steam der det stod "Steam Game unavailable, Please try another time." Jeg prøvde flere ganger, men det så ikke ut til å funke. Da jeg starta pc´n på nytt igjen merka jeg at alle ikonene på skrivebordet fra c:\-disken var hvite. Når jeg gikk inn i explorer og merket C-disken fikk jeg melding om at den ikke var formatert.På alternativer står det bare at diskformatet er RAW. Jeg skjønner ingenting om hva som kan ha skjedd. Nå funker pcn veldig dårlig i tilleg. CPU jobber konstant på 50%. Jeg finner ingen virus eller noen ting. Noen som har vært bort i lignende problem, eller er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har mista masse programmer og arbeid som jeg ikke har tatt bacup av. Er det noen mulighet for å få tilbake de dataene? Ahrg.. At jeg aldri lærer Mvh. Jørgen Meyer P4 2,8 Ghz 800bus 1024 400mhz Ram Geeforce 6600GT TDH Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har du operativsystemet innstallért på C-partisjonen? Lenke til kommentar
seymourduncan Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg har windows og alt systemting på D: Noen som har en idé til hvordan jeg skal få reformatert disken til NTFS uten å miste alle data? Er det mulig? Mvh. Jørgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå