Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke aldersgrense? Jeg spilte daglig på oddsen, men så ble det plutselig 18-årsgrense. Det satte kjepper i hjulene mine. Jeg som gjerne vant 5.000-6.000 i løpet av sommerferien. :(

Vet, det er triste greier. Men det er da det gjelder å tippe på de rette stedene. Men har opplevd å ikke fått tippet. Men da går jeg bare til en ny en.

 

Uansett er det ikke så gale å få tippe hvis du er under 18 som å kjøpe øl/tobakk.

Lenke til kommentar

Levert i dag, var ikke så lett likevel....

 

Ti 24.05

18:55

2. Fron FK - Vang FL 2,20 3,40 2,00

4. Vardal - Hamar IL 2,70 3,65 1,65

12. SCR Altach - SV Kapfenberg 4,00 3,00 1,50

15. SCU Untersiebenbrunn - FC Kärnten 1,70 2,85 3,25

19:25

5. Sem - Flint 4,10 4,25 1,30

16. Flisa - Elverum 2,70 3,65 1,65

 

Odds: 18.05 X 50,- = 903,- :whistle:

Lenke til kommentar
Er det ikke aldersgrense? Jeg spilte daglig på oddsen, men så ble det plutselig 18-årsgrense. Det satte kjepper i hjulene mine. Jeg som gjerne vant 5.000-6.000 i løpet av sommerferien. :(

18-årsgrense på alle spill på Oddsen siden 01.01.05. Fortsatt ingen aldersgrense på tipping.

Lenke til kommentar
Merk at dette kun gjelder Langoddsen. En kan spille på de andre versjonene. Dette pga Norsk Tipping mente at Langoddsen var det som lettest kunne føre til spilleavhengighet. Merker veldig der jeg jobber at foreldrene til mindreårige plutselig har blitt interessert i Langodds.. ;)

Tar jeg ikke feil så gjelder det alle "odds" spill. Som langoddsen, oddsbomben, og vinneroddsen. Mener å huske at jeg ikke fikk levere inn en oddsbombe siden jeg ikke var 18år..

Lenke til kommentar
Merk at dette kun gjelder Langoddsen. En kan spille på de andre versjonene. Dette pga Norsk Tipping mente at Langoddsen var det som lettest kunne føre til spilleavhengighet. Merker veldig der jeg jobber at foreldrene til mindreårige plutselig har blitt interessert i Langodds.. ;)

Tar jeg ikke feil så gjelder det alle "odds" spill. Som langoddsen, oddsbomben, og vinneroddsen. Mener å huske at jeg ikke fikk levere inn en oddsbombe siden jeg ikke var 18år..

Jeg tror det stemmer, alle Oddsen-spill er det 18-årsgrense på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...