Vestlivegen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg tipper Odd-Pors 4-1 etter 90min. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kan noen komme med forslag til midtuke kupong? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Kan noen komme med forslag til midtuke kupong? Ser på saken nå men blir ikke mye klokere av kupongen, et par topplag kommer til å slite men hvilke ? Og vil nok vente til morgen pga. eventuelle skader og fravær... 1. Alta - Tromsø 2. Bodø/Glimt - Strindheim 3. Bryne - FK Tønsberg 4. Fredrikstad - Sandefjord 5. Hønefoss BK - FC Lyn Oslo 6. Lillestrøm - Moss 7. Molde - Nybergsund 8. Odd - Pors 9. Sogndal - Ham-Kam 10. Start - Mandalskameratene 11. Strømsgodset - Stabæk 12. Aalesund - Hødd Endret 14. juni 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Dette er jo en kupong med soleklare favoritter, men det blir jo ikke penger ut av det. Derfor er det veldig vanskelig å vurdere hvem av favorittene som ryker på en smell. Får det er jo nesten garantert at en av dem ryker. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Dette er jo en kupong med soleklare favoritter, men det blir jo ikke penger ut av det. Derfor er det veldig vanskelig å vurdere hvem av favorittene som ryker på en smell. Får det er jo nesten garantert at en av dem ryker. Tipper at to går på smellen og minst et lag må ha overtid...Og hvis ikke du sender litt sommervarme nedover til oss så glem gode tips Ps. .........6 om natten, jobber du hos B eller ? Endret 14. juni 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Dette er jo en kupong med soleklare favoritter, men det blir jo ikke penger ut av det. Derfor er det veldig vanskelig å vurdere hvem av favorittene som ryker på en smell. Får det er jo nesten garantert at en av dem ryker. Tipper at to går på smellen og minst et lag må ha overtid...Og hvis ikke du sender litt sommervarme nedover til oss så glem gode tips Ps. .........6 om natten, jobber du hos B eller ? Du er meg en merkelig skrue. Du så sikkert Bodø/Glimt logoen min så tenkte du "aha, en forbanna nordlending". Men der tar du grundig feil. Hvis du hadde senket blikket hadde du lagt merke til at jeg kommer fra Hallingdal. Så du kan gjerne få litt av det vakre "sommerværet" vårt. 1 minus og sludd. Endret 14. juni 2005 av Vestlivegen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Så du kan gjerne få litt av det vakre "sommerværet" vårt. 1 minus og sludd. O Fy F...Bor på andre siden av fjellet (Sogn) men her er ikke så galen vær... Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Forresten hva er turbotipp? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Forresten hva er turbotipp? Helt grei tippe/oddsprog. med masse muligheter, her kan du laste ned gratis 30 dagers demo : http://www.turbotipp.no/demo.html Anbefales Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article407053.ece 1,95 i odds for Hamkam... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kjempe flott. Da er den klar på kupongen =D thanx Jarmo Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 1. Tyskland - Norge 1,50 3,30 4,85 Ikke værst odds på B. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ja gutter. Noen som har studert helgens program? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Ja gutter. Noen som har studert helgens program? Såvidt men ikke noen bankers ennå, men i morgen..... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Denne rundens råtips fra min side: Bodø-Glimt - Lillestrøm B Ham-Kam - Odd H Tromsø - Lyn B Aalesund - Start B Brann - Rosenborg H Slett ikke usannsynlige resultater i mine øyne, og totaloddsen på 54 er definitivt verdt en bitteliten slant. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Denne rundens råtips fra min side: Bodø-Glimt - Lillestrøm B Ham-Kam - Odd H Tromsø - Lyn B Aalesund - Start B Brann - Rosenborg H Slett ikke usannsynlige resultater i mine øyne, og totaloddsen på 54 er definitivt verdt en bitteliten slant. Bodø/Glimt tar poeng fra Lillestrøm. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Denne rundens råtips fra min side: Bodø-Glimt - Lillestrøm B Ham-Kam - Odd H Tromsø - Lyn B Aalesund - Start B Brann - Rosenborg H Slett ikke usannsynlige resultater i mine øyne, og totaloddsen på 54 er definitivt verdt en bitteliten slant. Bodø/Glimt tar poeng fra Lillestrøm. Det gjør de vel ikke. Sjekk formkurven Dessuten er Starts borteseier mot Aalesund tvilsom ettersom Start nesten ikke hadde ballen i hjemmeoppgjøret mot Tromsø sist. Lukter U lang vei. Aalesund vil sikkert safe inn på Color Line stadion Rosenborg Lillestrøm og Ham-kam er Bænkers Lyn kan spille U igjen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 her er mine oddslapper for i dag: B/G - LSK B AAFK - Start B Tromsø - Lyn B Ham - Kam - Odd U Moss - Mandal U B/G - LSK B AAFK - Start B Tromsø - Lyn B Ham - Kam - Odd U Moss - Mandal U Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Er ikke så enkel kupong i dag.... 1. Brann - Rosenborg HU 2. Bodø/Glimt - Lillestrøm UB 3. Ham-Kam - Odd H 4. Molde - Fredrikstad U 5. Tromsø - FC Lyn Oslo UB 6. Aalesund - Start B 7. Alta - Kongsvinger U 8. Bryne - Løv-Ham H 9. FK Tønsberg - Sogndal U 10. Hønefoss BK - Sandefjord HB 11. Moss - Mandalskameratene HU 12. Strømsgodset - Hødd H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg