Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Grattis, Lanka! :D

 

Har bare sittet på gjerdet og lest i denne tråden i dag, men får prøve å faktisk bidra med noe neste helg.

 

Vet noen av dere sånn cirka når Tippeligaen starter opp igjen?

5480509[/snapback]

 

Takk takk =)

 

Tippeligaen starter med 1. serierunde, 9. april kl 18:00. Gleder meg vilt fordi mitt kjære Lillestrøm tar imot Rosenborg på Åråsen =)

5480530[/snapback]

Selv om profilen min grunnet studier påstår noe annet er jeg fortsatt østlending - i alle fall mentalt. :)

 

Øl og sang, øl og sang.

Vi elsker Lillestrøm.

I år så tar vi seriegull.

Vi elsker Lillestrøm!

5480546[/snapback]

 

Heia Sogndal !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alex! Jeg hadde samme problem som deg da jeg skulle velge min bettingkonto. Selv om jeg disponerer min egen, mens du må gjennom din far så gjør det ingenting fordi 100-150 kr i måneden holder i massevis for deg som er 15-16 år. Du kan jo bare spille ned til 1 kr. Så det skal gå bra ;) La oss si at du starter med et fond da. Fks 100 kr. Så spiller du litt og litt. Også får du gevinster. Da får du en tilbakebetalingsprosent osv.. Ikke spill sånn at du taper alt og at du må inn med mer penger. Ta utgangspunkt i 100 kr. Og jobb deg oppover. Da vil du få overskudd.

 

Jeg har konto hos Betonbet og Centrebet. Hos Centrebet som er anbefalt av mange så har du tilgang til masse. Fks hvilken vekt den franske kongen har osv.. =P hehe var bare et eksempel da, men du skjønner tegningen. Hos Betonbet får du gode odds og det utbetalingen av gevinst er rask. Jeg ville nok ha ventet litt med å bestemme hvilken bookie man skal ha. Se også på sånne bonus ved åpning av konto. Det kan du tjene litt på.

Lenke til kommentar
Alex! Jeg hadde samme problem som deg da jeg skulle velge min bettingkonto. Selv om jeg disponerer min egen, mens du må gjennom din far så gjør det ingenting fordi 100-150 kr i måneden holder i massevis for deg som er 15-16 år. Du kan jo bare spille ned til 1 kr. Så det skal gå bra ;) La oss si at du starter med et fond da. Fks 100 kr. Så spiller du litt og litt. Også får du gevinster. Da får du en tilbakebetalingsprosent osv.. Ikke spill sånn at du taper alt og at du må inn med mer penger. Ta utgangspunkt i 100 kr. Og jobb deg oppover. Da vil du få overskudd.

 

Jeg har konto hos Betonbet og Centrebet. Hos Centrebet som er anbefalt av mange så har du tilgang til masse. Fks hvilken vekt den franske kongen har osv.. =P hehe var bare et eksempel da, men du skjønner tegningen. Hos Betonbet får du gode odds og det utbetalingen av gevinst er rask. Jeg ville nok ha ventet litt med å bestemme hvilken bookie man skal ha. Se også på sånne bonus ved åpning av konto. Det kan du tjene litt på.

5481136[/snapback]

 

ok :) skal prøve å gjøre det du sier der...

 

men da blir det nok betonbet av de to, jeg skal bare spille fotball, ingenting annet :p

 

så for meg nå, står det mellom: betonbet, betsson og bet365

 

jeg er på jakt etter best mulig odds, og stabil... jeg spiller samme dag som kampene er, skal ikke ha noen nedgang, pga jeg spiller sent!

 

så hva er tipsene da? mellom de tre?

 

btw: må bestemme meg i dag... skal spille imorra :p

 

EDIT: hvor lang tid tror dere at det tar å spille seg opp til 1000kr? med den måten lanka nevner?

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Bet On Bet som jeg bruker er litt spesiell i forhold til de andre to. De har en vri på bookmaker-rollen. Her kan du spørre om høyere odds ( Noe jeg ikke har forstått sånn helt ennå ettersom jeg ikke bruker den funksjonen mye. Det er altså sånn at hvis det er en kamp med odds på 2,10 så kan du visst spørrre om å få den til 2.20 osv).

 

Og samme bookmaker har visst en funksjon som er sånn at du kan selge odds. Altså at du er bookmaker der da. Fks hvis du tror at Real - Liverpool vil ende i Liverpools favør selv om Real er storfavoritt, så kan du selge den oddsen du foretrekker for Liverpool seier. Hvis de da vinner så får du et eller annet. Har ikke forstått helt den greia heller. Men vanligvis er det sånn at du også kan bare bruke spille-funksjonen og vinne penger.

 

Har ikke så mye kunnskaper om de andre du nevner, men Bet on bet kan være litt trege med odds. Så det er litt dumt. Dessuten så går oddsen ned når kampen nærmer seg også. Så hvis mange spiller på en odds på 1,90 kan du vente med at den er på 1,60 når du skal spille. Dessuten bør du også tenke på kommisjonspris. Dvs bookiene tar 1-3% av gevinst og det du setter inn av pengene. Men tror ikke så mange her spiller på bookier. Så du må nesten ta et valg selv. Hvis du ikke liker det så kan du jo alltids bytte. Er jo null stress det. Hvis du da går for Bet On Bet, så kan du bare spørre meg om noe du lurer på. Selv om jeg også er i rookie-stadiet der inne så skal det nok gå greit. Dessuten har de en livesupport som er tilgjengenlig 24 timer i døgnet. All hjelp du kan få ;)

Lenke til kommentar

trukke jeg skal gå så langt som det du snakker om lanka :p

 

holder meg til det enkle ;)

 

men nå står jeg igjen med: betsson og betonbet

 

er litt usikker, men siden betsson er norsk, heller jeg kanskje litt i dems favør :hmm:

 

EDIT: åssen fungerer odds systemet på betsson? er det sånn at jo flere som spiler på en kamp, jo lavere blir oddsen? eller holder den seg stabil?

Endret av alex91
Lenke til kommentar
btw: må bestemme meg i dag... skal spille imorra :p

5481200[/snapback]

 

Hastverk er lastverk ;)

Jeg spiller aldri på mandager og fredager, som regel dårlige og ukjente objekter.

5481423[/snapback]

 

enig der, men har plukka ut 3 kamper: West Ham - Fulham , Bastia - Valenciennnes og UD Leira - Belenenses

 

litt usikker på hva jeg skal tippe på de da :p

 

 

EDIT: fant forresten ut at betsson odds styres av hvor mange som spiller på kampene

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Midtukakupong :)

 

1. Mexico - Norge

2. Manchester Utd - Blackburn

3. Southampton - Crystal Pala

4. Milan - Palermo

5. Valencia - Deportivo La Co

6. Espanyol - Cadiz

7. St. Pauli - Werder Bremen

8. Dunfermline - Livingston

9. AA Gent - Standard Liege

10. Excelsior Mouscr - Beveren

11. St.-Truidense - Charleroi

12. SV Zulte-Warege - Westerlo

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...