SkrueMcDuck Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er det ingen annen måte å få telefonen HELT lydløs på ,altså av vibraotr enn å gå via many-instillinger-telefon-lyd-lydløs u vibrator.. Poenget er nemmelig at jeg vil ha vibrator på dagtid, men om natten vil jeg ha uten.. (eller begynner den å hoppe bortover nattbordet og ned på gulvet) Skjønner ikke at de kan ha "glemt" å utstyre telefonene sine med noe så enkelt som profiler men, men.. Ellers er telefonen konge Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Virker som Samsung i et nøtteskall (har D500 selv). Er ikke helt fornøyd med alle løsninger. De virker halvgjorte. Skjønner ikke at D500 ble kåret til verdens beste telefon. En D500 med Nokia meny/funksjonalitet, derimot! _ johanf Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 eller enda bedre, SE meny Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 eller enda bedre, SE meny hahaha Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 eller enda bedre, SE meny Der er jeg enig ingen slår SE når det gjelder menyer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå