Gå til innhold

Jeg er Israel.

Anbefalte innlegg

Jeg er israel

av Basim Ghozlan

Jeg er Israel - Jeg kom til et land uten folk for å opprette en stat for et folk uten land. Folk som "tilfeldigvis" bodde her (i Palestina) fikk klar beskjed om at de ikke lenger hadde rett til å være her. Mine krigsherrer fortalte dem at de enten måtte forlate hjemmene sine eller dø! Jeg jevnet 480 landsbyer med jorda og droppet deres historie for godt.

Jeg er Israel - Mange av mine krigsherrer var meget flinke til å massakrere sivile mennesker, som senere belønnet jeg med å ansette som statsministere den ene etter den andre. Menachem Begin og Sharon er bare eksempler.

Jeg er Israel - I 1948 utførte jeg en omfattende etnisk rensing med å jage bort de fleste av dem som hadde bodd her i tusenvis av år. Jeg byttet dem med jøder fra Europa og fra alle andre verdens kanter. Alle jøder i verden ble velkommen til meg for å nyte alle typer rettigheter, mens dem som jeg jaget bort kan bare drømme om å reise tilbake igjen.

Jeg er Israel - som har full kontroll over USA og hele den amerikanske administrasjonen. Det er jeg som i praksis styrer landet. Alle vedtak som blir vedtatt i USA er først og fremst ment til å tjene meg og mine egne interesser. Jeg har, lenge nok, brukt USA som en vaktbesje og melkeku. USA er nå blitt en meget god og lydig vakthund for meg. Alle veto jeg trenger er klare på null komma null. Penger og våpen kan jeg få når jeg vil uten grenser.

Jeg kontroller også de amerikanske media. Det er nesten ingen nyheter som slippes ut der uten at jeg gir grønt lys til det. Både CNN, New York Times og mange andre er under min kontroll.

Jeg er Israel - som ble opprettet og drevet med terror og vold fra begynnelsen. Jeg er klar over at det eneste som redder meg fra rettferdighet er å drive terror og tortur mot alle som løfter en finger i ansiktet mitt. Men jeg blir frustrert når de dumme europeere ber meg om å vise litt respekt for de sivile. Vet de ikke at alle palestinere er våre fiender og at de må forlate vårt hellige land før de blir henrettet?

Jeg er Israel - Det var meg som likviderte Ahmed Bouchiki i Lillehammer juli 1973. Jeg trodde han var palestiner. Jeg kan også fortelle at jeg ikke ble kalt for terroriststat etter denne hendelsen selv om jeg dessverre ble avslørt. En liknende hendelse skjedde da jeg forsøkte å likvidere Khalid Mishal i Amman for noen år siden. Jeg brukte faktisk kjemiske stoffer, som er strengt forbudt i følge FN. Jeg ble dessverre også denne gangen avslørt.

Jeg er Israel - som en gang lurte verdenssamfunnet med å undertegne det såkalt Oslo-avtale. De trodde at jeg var seriøs og at jeg skulle gi noen rettigheter til våre fiender. Aldri i livet! Jeg brukte tiden bare for å forhandle og forhandle og forhandle. Da tiden ble moden så angrep jeg alt palestinerne hadde bygget opp og jevnet det med jorda. Det er slik må alle smarte okkupanter oppføre seg.

Jeg er Israel - et meget lite land, men ikke vær redd for meg. Jeg får så mange milliarder kroner hvert år av USA i form av økonomisk støtte. Pengene brukes, i hoved sak, til militære investeringer. Jeg får også Apatche, F16 og alt annet jeg skulle ønske av krigsmaskiner. Jeg er med andre ord ikke et land, men et amerikansk våpenlager. Alle fiendene mine til sammen eier bare mindre enn halvparten av det jeg har av stridsvogner og krigsmaskiner. Takket være USA som, hele tiden, blåser liv i meg slik at jeg kan fortsette okkupasjonen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Quote:

Hehe, Israel får som fortjent, det er ikke et bra land å bo i. Og en god grunn til det er deres særdeles agressive holdninger! De er DOMME i hodet rett og slett!!!

Jeg er ingen pro-israeler eller pro-palestiner, men tenk litt på dette:

Hvilke andre land i den regionen er det bedre å bo i?

Hvilke andre land i den regionen er demokratiske?

Dersom du var kvinne, ville du ha bodd i et muslimsk land?

Hvis Israel er så "særdeles agressive", hvorfor er det da naboene deres som alltid starter krigene mot Israel?

Lenke til kommentar
Quote:

covah skrev (2002-07-30 14:49):

Hvis Israel er så "særdeles agressive", hvorfor er det da naboene deres som alltid starter krigene mot Israel?

Den var bra, Personligt syns eg de er like agresive begge partene. Nei, Om eg hadde våre en kvinne ville eg ikke bodd i noen muslimske land.
Lenke til kommentar
Quote:

Killer_DT skrev (2002-07-30 12:46):

Hehe, Israel får som fortjent, det er ikke et bra land å bo i. Og en god grunn til det er deres særdeles agressive holdninger! De er DOMME i hodet rett og slett!!!

Du kan ikke tenke at det er naboene som er "domme" i hodene og ikke israel. Eg lurer på en ting eg, Hva skulle norge gjort om noen av våre nabo land hadde en slakke holdning til terrorister som sprenkte busser i norge, Og ikke gjorde en dritt for å prøve å stoppe dem. Kan du svare meg på det. :eek:
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-30 14:49, covah skrev:

Du har endel gode punkter, men Israel har da også startet kriger. (67, 82) 67 var preemptive, dvs de angrep før det planlagte Arabiske angrepet, men de var angriper okke som.

Men du kan jo også se på det motsatt, nemlig at de har vært i krig med sine naboer siden 1948 med enkelte pauser.

Men når jødene først skulle ha sitt eget land valgte de IMHO et særdeles dårlig område :smile: Når først WW v2.0 var avsluttet, hvorfor ikke forlange å få f.eks nordtyskland? Rolig, fruktbart område :razz:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Enig med det første inlegget.....Med imperalistene fra USA sitter sharon godt i god stolen sin der han har kontroll over alle de amerikanske apachene sine. Men for å være sikker på at palestinerene kan arrestere "Terroristene" så sprenger han like så godt politi stasjonene...Israel er som et okkupert norge.....eller et srebrenicha der serbere massakrerte de andre og bosatte seg likeså godt der....Nå er det på tide at EU tar opp med dem, en gang for alle..for de som ikke er klar over det var det faktisk en israeler som starter bråket etter oslo avtalen ved å skyte palestinere etter at de kom ut fra en moskee...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...