Panofix Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har prøvd i en halvtime nå for å konfigurere bærbare PCer på Dells hjemmesider, men hver gang får jeg opp denne feilmeldingen: "Du må gjøre endringer i bestillingen" Jeg har da ikke bestilt noe jeg! Kanskje er dette et heldig tidspunkt for å bestille PC. Hvis betalings- og konfigureringssystemet er halvt nede, kan man jo kanskje få seg billig PC. Sjansen for at prisen blir feil er jo stor haha Mulighetene er der Jeg lurer bare på om disse problemene er til dere også? Kanskje er det bare for stor aktivitet på serveren deres? Lenke til kommentar
jonkeju Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei! opplever samme problemet. Tenkte det samme, men fant at sjansen nok er større for at du ender opp med en pc med basisoppsettet:) Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Hei! opplever samme problemet. Tenkte det samme, men fant at sjansen nok er større for at du ender opp med en pc med basisoppsettet:) Da er det altså ikke en bug bare på min maskin - haha Fredrik! Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Steng tråden nå alle forummoderatorer - ingen vits i å ha denne tråden lenger! Endret 16. mai 2005 av Panofix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg