Gå til innhold

Velkommen til nye Gamer.no!

Anbefalte innlegg

Finnes det planer om å lage en reklamefri utgave av gamer.no?

vist du vil betale alle utgiftene til gamer.no, så kan dei sikkert lage til det.

Jeg betale for alle? Njaaeeei.

Tenkte tilsvarende som hos f.eks. Fileplanet, hvor man betaler en liten månedssum som bidrar til nettstedets vekst, men hvor man slipper reklamevisningen (og får masse annet ekstra, som betaer og giveaways).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, ikke så viktig, men syns det var så greit å ha det, før når jeg gikk inn på siden i Opera, kom jo opp det ikonet med den G-en, men nå er det ikke der lenger... (Det er det ikonet man får i favorittermappene dine når man legger det til).

Takk! Det var en glipp. Tilbake nå.

Lenke til kommentar
Oppriktig talt syns jeg det dere hadde gjort med bildene var dårlige greier.

Greit, det er en veldig god ide, men nå må man scrolle ned og noen ganger litt bort, for å se bildene i sin helhet, noe man ikke trengte før

Vi er klar over denne ulempen, men slik må det være - av årsaker som først og fremst utspringer fra at vi skal tilby de samme annonseplassene over hele nettstedet.

Går det ikke ann å plassere bildet på en annen måte da hvertfall?

Og hvorfor ikke fikse en mulighet til å gå inn i "det lukkede rommet" som vi hadde før som en ekstra mulighet?

Relaterte artikler og relaterte lenker, som faktisk hører til omtalen jeg leser, "drukner" i høyrekolonnen - legg det i selve artikkelen, på slutten av omtalen sammen med screenshots-seksjonen jeg ønsker meg

Dette skal vi se nærmere på.

Syns det faktisk ble litt fint at dere hadde det på høyre siden der og likte faktisk den høyre siden der eldig godt, men er helt enig med at det også må være linker som før på slutten av artikkelen. Skader jo ikke å ha det to steder ;) .

TSP

@ oerhort: :whistle: (kan du svare på det over?)

Forresten ikke noe, hos meg i Opera enda... Tømt cahche og alt,

se bilde og du vil se hva jeg mener. De stedene med de blå ringene skal det være et ikon.

TSP :)

Lenke til kommentar

Rart.. Nå etter at jeg restarta maskinen en gang fordi den hengte seg opp er det der :dontgetit: .

Men, men da er hvertfall det løst.

Edit: @ oerhort: Skulle ikke mest populære spillgreia være helt nederst? Ikke det nå..

Edit2: Så bra! Nå er det jo til og med det ikonet når man klikker seg inn på artikler osv.

Forresten en tanke slo meg. Stemmer det at de ansiktene med de snakkeboblene

er mer eller mindre nøyaktige tegninger av repoterne?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

TSP: Nei, mest populære står fint der den står, men en liten brush-up skal vi få til etterhvert. :)

Angående journalistbildene: de er lettere karikerte utgaver av oss, ja.

Angående bildevisningen: skal se hva vi gjør der, men i alle tilfelle ville alle reklamene måtte være på plass, så skrolling blir det uansett. Situasjonen bedres forhåpentlig også når jeg får opp støtte for å vise reduserte utgaver av bilder (1024x768) der originalbildene er større enn dette.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe slit å scrolle nedover, men det blir litt tungvint å måtte scrolle til siden. Så en løsning kunne være å ta bildet helt inntil venstre kant.

Men det løses vel også når du kan vise reduserte bilder ;) .

Nå forsto jeg det med tegningene ja, likte de jeg :thumbup: .

Lenke til kommentar
Blææ...

Unnskyld meg men jeg orker ikke rot i lengden..

Begynner desverre å vudere å finne meg en ny spillside å henge på her... :(

Lykke til :roll:

Om du finner en like god norsk side som denne så vil jeg gjerne vite om den.

GamesFreak er ganske bra (men den kommer fremdeles ikke i nærheten av Gamer.no!) :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes det nye designet er helt forferdelig!

Før så kom jeg innom stort sett _kun_ for å lese de omtalene og for å gå innom forumet, men nå finner jeg søren meg nesten ikke frem til omtalene lenger.

Går inn på Gamer.no, scroller fort nedover og der er forumet, greit nok, men synes nå dere bør basere dere litt mer på omtalene, de er faktisk -litt- vanskelig å legge merke til der de er nå, synes jeg.

Nyhetene deres er jo ett helt tragisk kapitell for seg selv, nettopp derfor jeg leser de andre plasser. Korte, utdaterte som oftest, og veldig dårlig skrevet.

Få omtalene opp igjen!!! Slik at det er DE som slår imot meg når jeg går inn på denne siden.

Lenke til kommentar

Synes de nye sidene er veldig bra. Det at ting føles rotete og uoversiktlig er bare naturlig når en side får nytt design.

Det er en ting jeg ikke liker. Det er den store reklame banneren på toppen. Skjønner at dere trenger reklame men denne er for stor. Spesiellt irriterende når man skal se bilder fra spill på grunn av at man må skrolle lenger nedover.

Jeg syns kanskje at både topp og sidemenyer burde forsvinne ved bildevisning. Tungvinnt å måtte skrolle nedover og til høyre for å få se hele bildet. Ellers så er det blitt bedre ved at man kan klikke på bildet for å få neste og at det er en oversikt over alle bildene under.

Stort sett fornøyd med den nye siden :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes det nye designet er helt forferdelig!

Før så kom jeg innom stort sett _kun_ for å lese de omtalene og for å gå innom forumet, men nå finner jeg søren meg nesten ikke frem til omtalene lenger.

Går inn på Gamer.no, scroller fort nedover og der er forumet, greit nok, men synes nå dere bør basere dere litt mer på omtalene, de er faktisk -litt- vanskelig å legge merke til der de er nå, synes jeg.

Nyhetene deres er jo ett helt tragisk kapitell for seg selv, nettopp derfor jeg leser de andre plasser. Korte, utdaterte som oftest, og veldig dårlig skrevet.

Få omtalene opp igjen!!! Slik at det er DE som slår imot meg når jeg går inn på denne siden.

våknet opp på feil ben eller? siden er bra den, hvis du henger her litt mer så får du med deg hva som skjer vettu, titt innom litt oftere for å se nye omtaler/sniktitter osv.. liker siden jeg, grei og oversiktlig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...