hwknut Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Mest populære spill tingen burde flyttes til bunnen av siden. Ikke ha den midt på. Endret 16. mai 2005 av hwknut Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg likte dette her veldig godt... Spesiellt spennende er prisguide (Er dette den første og eneste norske prisguiden på spill?) og blogg. Bare positive meninger om den nye gamer.no i fra meg i alle fall Stå på Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg likte dette her veldig godt... Spesiellt spennende er prisguide (Er dette den første og eneste norske prisguiden på spill?) og blogg. Bare positive meninger om den nye gamer.no i fra meg i alle fall Stå på Spillpriser.no/gamersmix er vel en konkurrende guide som henter priser fra alle de store norske og utenlandske butikkene... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg likte dette her veldig godt... Spesiellt spennende er prisguide (Er dette den første og eneste norske prisguiden på spill?) og blogg. Bare positive meninger om den nye gamer.no i fra meg i alle fall Stå på Det er flere steder der det er prisguide på spill... For eks. Spillpriser.no. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ja, det er en del reklame, Gamer.no klarer seg ikke uten, og nå har de plassert den så godt de kan. Jeg synes uansett at det nye designet er en sinnsykt stor forbedring fra det gamle. Forhåpentligvis kan de bli kvitt noe av reklamen senere, eller ha mindre bannere... Endret 16. mai 2005 av BTK Lenke til kommentar
capy Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 rotete og plass til mer reklame? jeg er ikke imponert for å si det slik:) men designet er det ikke noe å si på, siden trenger bare en opprydding. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Forandring fryder. Førsteinntrykk er at det er noko uoversiktelig på forsiden. Reklamen er heilt okey. Gamer.no treng jo den også. Prisguiden ser bra ut men har ikkje testa den så mykje. Bloggen blir spennende. Ikkje verst Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Karaktersettingen på omtalene synes jeg var litt rotete. Og det er vel litt unødvendig å skrive "6 av 10", holder vel å skrive 6. Skulle jo tro at enhver person skjønner at det er en 1-10 skala. Ellers synes jeg det nye designet ser bra ut, men det er litt uvant å navigere på siden. Men det er sånt man blir vant til Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Litt dårlig løsning i headeren egentlig. Dere burde hatt gamer-logoen til venstre og annonsen til høyre, ikke under hverandre, som dere hadde før. Å ha navnet til forfatteren i oransje forstyrrer litt, synes jeg. Den burde ha tilnærmet lik gråfarge som teksten ved siden av. Midtdelen av forsiden er veldig bra, men jeg synes faktisk nesten nyhetene fikk mer fokus før. Oransjefargen er litt for lys, kanskje. Men ellers er dette gode saker. Bra at det endelig er blder til nyhetene. Er det ikke litt arrogant å tro at ingen klarer å gjette seg fram til at den nye sidens adresse var "index.php", når den var nede? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Flytt Amobil banneren som er plassert helt øverst på siden av en eller annen merkelig grunn, ellers synes jeg det så bra ut... Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Likte nye gamer.no meget bra! Det er nå mye mer oversiktlig, og lettere å finne sakene du leter etter, nå som det er delt inn i Underfaner på Kategoriene.... Meget bra! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Underfaner var det ordet eg leite etter. Underfanene gjer det heile bedre. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 synes det nye designet var fint jeg, med unntak av flyttingen av "siste fra forumet", noe slit å måtte scrolle ned for å se om de siste innleggene ser interessante ut Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det der med siste fra forumet. Det er kun på forsida den er langt nede. Går du på Artikler-Nyheter feks så er den der den alltid har vert. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ser jo nydelig ut dette. *applaus* Stå på! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Gratulerer med nye sider. Må nok likevel si at forsiden var rotete. Og da tenker jeg ikke på all reklamen, for den må dere jo ha for å i det hele tatt tjene noen penger. Synes ting virket litt usammenhengende. "Nyheter" bør det stå over alle nyhetspostene deres på høyre side. Ok, folk flest som er vant med gamer.no skjønner vel kanskje at dette er nyheter, men ikke alle de som nettopp besøkte siden eller de som ikke har vært her noe særlig lenge. "Mest populære spill" seksjonen ødela også litt for midten av side synes jeg. Hele midtre del av forsiden er full av omtaler, sniktitter og intervju, noe som er helt ok. Men når nevnte seksjon legger seg midt mellom omtalene, så kan det virke ødeleggende og usammenhengende. I verste fall kan dere oppleve at folk ikke tar så mye notis av alle omtalene under "Mest populære spill" seksjonen, bare de over. Ganske oppstykket, med andre ord. Et annet tips er å poste en link til omtale-seksjonen under karakterboksen i en spillomtale. F.eks over eller under "Diskuter denne artikkelen i forumet eller på vår IRC-kanal!" setningen. Da kan folk få komme rett til seksjonen for omtaler av andre spill, noe som sikkert kan være greit både for erfarne gamer.no brukere og nyere lesere. Kanskje spesielt nye lesere. Folk ser sikkert at dere har en meny øverst på siden, med linker til artikler og slikt, men lysten til å finne flere omtaler om spill vil kanskje virke enklere og og greiere ved å kunne klikke på en link etter å ha lest en omtale. Folk vil bla. slippe å klikke seg oppover fra bunnen av en omtale for å komme til menyen deres. Dette kan selvsagt også gjøres med intervjuer, artikler, sniktitter osv. Ellers synes jeg at dere jobber bra med å holde nettmagasinet friskt og nytt, med oppgradering av designet av og til. Keep up the good work! Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 synset det var bra Liker det meste til nå untatt karaktersettinga. Det er mye raskere å lese da det sto: grafikk 4 lyd 4 gameplay 4 isteden for: grafikk 4 lyd 4 gameplay 4 og så hovedtallet HER. er ikke bra dette er eg enig i Lenke til kommentar
bonga2 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 dette var jo vellykket og råtøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg