oerhört Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Vi entrer akkurat nå de aller travleste dagene i året for oss spillfrelste, og for å feire dette fremstår Gamer.no i dag i splitter ny drakt. Les listen over forbedringer, og fortell oss hva du synes! Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 gratulerer med det nye designet no har eg ikkje granska det nye designet nok til å ha trekt ein konklusjon, men første inntrykket mitt var dessverre ikkje så bra som eg kunne ønske. eg syns at framsida virka for rotete, og eg fekk ikkje den oversikta eg syns eg hadde i det gamle designet. eg syns og at "siste frå forum" kom for langt nede på sida. men eg forandrer kanskje meining etter å ha brukt sida ei stund. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg syns gamer.no er kul nå! Likte den nye "moderne" looken! Keep it up Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dette syns eg var bra, ser mye meir up-to-date ut. Eg liker det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hmm, synes dette ikke var bra! Dette ser bare ut som en fullscreen Google AdSense! Greit det hadde fine linje, men herregud så mye reklame... Synes også at Gamer.no logoen skulle hatt skiftet plass med den _store_ Amobil banneren! Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Gratulerer, dette var nydelig Har lenge savnet en bra prisguide på spill! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Tja. Jeg likte det at tester og omtaler fikk en bedre plass på siden, men hele ideen om at artikkler skulle få mer oppmerksomhet syns jeg floppet. Altså, tanken er vel grei, men den mørke bakgrunnsfargen og plasseringen får dette til å se ut som "Ads from Gooooogle" og øynene mine styrer unna. Dessverre. I tillegg ser font-typen dere bruker VELDIG kantene og ufin ut i oversikrifter og med bold. Hva med å bruke en annen akkurat der, slik at den blir mer glatt og behagelig? Nå skurrer den skikkelig føler jeg Og forresten, jeg ELSKET hvordan den siste omtalen/sniktitten fikk et *stort* bilde mitt på skjermen, det var behagelig Så altså, vennligst gjør noe med lesbarheten til fonten i overskrifter (i artikkelvisning) og ingressteksten i bold og kanskje noe med bakgrunnsfargen til artikklene på forsiden? Edit: I tillegg, se på bildet under. Skal faktisk bildekvaliteten være så dårlig? Endret 16. mai 2005 av Blib Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Bort med amobilbanner! Den var for stor, også syns jeg høyre stolpe, søk på gamer.no, er veldig stor. Den kunne vært mye mindre. Ellers er det fine, behagelige farger. Bedre en forige Og, litt mye reklame. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 synes det ser ganske bra ut jeg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Et kjempefint forsøk på modernisering av gamer.no sine sider, men desverre føler jeg at dere ikke helt kommer til mål med designet. Jeg syntes det ble litt mye rot, litt uoversiktlig, og all reklamen spred over siden fikk øynene bort fra selve hovedpoenget, nemlig artikklene. Men ellers er det en fin start og noe å bygge videre på. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Grattis med nytt design. Men hvorfor forandre noe som fungerer så bra? Før kunne jeg bare gå rett inn på gamer.no, og uten å scrolle ned kunne jeg lese om de nyeste artiklene og omtalene. Nå må man jo scrolle helt ned om man ikke logger seg på hver dag, jeg synes det gamle designet var bedre og mer oversiktlig, men jeg venner meg vel til dette også ... Lenke til kommentar
rottert Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 gamer.no har nok kommet for å bli ja! Keep up the good work Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Jeg likte det nye designe borsett fra den store amobil bannern på toppen Ellers var det bra Edit: en ting til jeg hadde gleda meg til var at man kunne dele artikler opp i sjanger noe som dessvere mangler Endret 16. mai 2005 av CHB3 Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Artikler fra forsiden" fungerer ikke! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Pent design, likte det godt hittil Gratulerer Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 får vi en egen samleside for E3 nyheter i år? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) har ikke granska mye men jeg syns siden virka mer appelerende nå. Mulig bare fordi forandring fryder. Liker det meste til nå untatt karaktersettinga. Det er mye raskere å lese da det sto: grafikk 4 lyd 4 gameplay 4 isteden for: grafikk 4 lyd 4 gameplay 4 og så hovedtallet HER. er ikke bra Ser ut som det har blitt vilt plassert. Syns jeg. edit: inlegget blei ikke som det ser ut når jeg skreiv det men dere skjønner sikkert. Endret 16. mai 2005 av Åsmund Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ikke vondt ment på noen måter, men den nye siden er rotete og jeg klarer ikke å fokusere på artikkelene på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg