chod Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Eg har ikkje programmert på leeenge, og er tom for all inspirasjon osv. Var innpå VB hin dagen, berre for å sjå korleis det var! Nokon som har nokon programm idear, til ein stakkars fyr? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvis du har veldig lyst, så har jeg sett på en måte å kombinere "Regular expressions" og imaginære tall slik at VB kan regne på et uttrykk slik som: Zm = rho*c + i*omega*m der siste leddet følgelig skal regnes imaginært. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 jeg har en idè! Et program som watermarker bilder! Feks. man har en katalog(mappe altså) med 100 jpg-bilder, så sier man til programmet "fiks bildene i mappa", så eksporterer programmet alle bildene til en annen katalog i samme kvalitet(eller kanskje du gidder å lage instillinger for det også), bre at det har en custom tekst nede i høyre hjørne. Feks kan teksten være "Foto: chod" Lenke til kommentar
chod Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Eg skulle kanskje sagt at eg går i 10.ende og har berre dreve med VB i 2 månadar. Noko lettare eg kan lage? Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Elektronisk terning Kommer ikke på noe mer lett i farta. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå