Chris_lox Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 En oppfordring til alle de heldige som har skaffet seg en psp. Ta et bilde av den, kanskje fler:P og skriv hvor du kjøpte den og selvfølgelig hvor mye du måtte betale for vidunderet. Ta gjerne med meninger, positivt / negativt og kanskje en liten karakter! Håper på mange fine bilder og meninger! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ja dette kan bli bra. Endret 16. mai 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg kjøpte min psp (value pack) til 2400,- hos digiworks. Jeg er for det meste ganske fornøyd med maskinen, både som bilde ting, mp3 spiller, video spiller, spillemaskin og nettleser. Jeg synes psp'en er litt for kort (på bredde), det blir alt for trangt for hendene mine, og etter jeg har spilt en stund har jeg vondt i fingrene (som oftest tommelen). Batteritiden har ikke gjort meg noe enda, men det er vel fordi jeg har for det meste vært hjemme med den. Gir PSP en 5'er. Har noen bilder fra når jeg er på internett: Startmenyen: Google: Søkte på psp på bildedelen av google: Det ble litt kort siden jeg har det litt travelt. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Kjempebra, kom igjen folkens! Vet det er mange skriveglade psp eiere der ute! Ta gjerne med bilder hvor man kan sammenligne psp'en med noe, med tanke på størrelse. Eksempler : Sett psp'en ved siden av en fyrstikkeske, de fleste har vel vært borti en fyrstikkeske! Andre ting man gjerne kan ta med i vurderingen: -Levering -Porto -Hvor lang tid tok det? -Spill? Bra, dårlige, anbefalinger -Småguider, hvordan kommer man på nett? Legge filmer over? -Gadgets som kommer? Kanskje ønsker om guides som bør komme, dette må selvfølgelig være klart at det bare er et ønske! -Screenshots fra spill Hvordan skriver man med psp'en når man er på nett? Endret 18. mai 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå