Chris_lox Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Topic sier det meste. Dette er med tanke på totalpris og garanti! Lenke til kommentar
7wis7 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 dei smarteste plassene å kjøpe PSP på er....Digiworks.no og komplett.no vil eg tru.. Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hvor er det billigst da ? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Billigste jeg har sett er på www.gamezone.no. Lenke til kommentar
purity89 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 QXL... ? Finn...? Det ligger iaffal 10 PSP'er ute på QXL såg jeg, (raskt gjennomgang), og nermest alle på QXL er ærlige folk, har ikke måtte gjennomgå en eneste dårlig handel enda =) Kikk litt på folkenes karakterer før du byr, de sier nok sitt Lenke til kommentar
computerFreak Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hvis du bestiller fra utlandet, så vet jeg om en venn som fikk sin PSP til 1500-1700kr... Det er jo ikke så ofte at pakken blir stoppet i tollen... Har flere bekjente som har bestege 200kr toll grensa, og de har ikke blitt stoppet (men det vet jo de fleste). Husker ikke adressen akkurat nå... Men det er jo godt mulig at frakt kommer i tillegg, men det tror jeg han slapp. Hovudmål som nynorsk... u see! Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvis du bestiller fra utlandet, så vet jeg om en venn som fikk sin PSP til 1500-1700kr... Det er jo ikke så ofte at pakken blir stoppet i tollen... Har flere bekjente som har bestege 200kr toll grensa, og de har ikke blitt stoppet (men det vet jo de fleste). Husker ikke adressen akkurat nå... Men det er jo godt mulig at frakt kommer i tillegg, men det tror jeg han slapp. Hovudmål som nynorsk... u see! 5181014[/snapback] Jeg fikk min psp i tyskland til den prisen sinsykt digg men bare fordi mutter hvar i tyskland da så fikk vi igjen på tax free og saker Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 www.elkjop.no www.lefdal.com , ligger på 1800-1900kroner på PSP value pack Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er nok best på lefdal, elkjøp, expert, spaceworld. De har julepriser på PSP nå. Kjøpte min for en stund siden, da kostet den 2300kr. Ser at de selger den under 2000kr nå. Pluss at det er enklere å gå til butikken når det er noe galt med den ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå