Gå til innhold

Kan jeg få en grei forklaring ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller er Ueland i ''stenge'' -humør idag? Ser han har stengt ett par tråder bort på konsollforumet, dog, var det tulletråder som det allerede var nok av...

Denne tråden var nå 110% serriøs, uten spam, å grunnen for stenging er helt, ja...

Så kjære Ueland, kan du opne denne tråden igjen? Og om du synest emnefeltet er dårlig, kan du da bare forandre det til noe du synest passer bedre?

Eller hva med å stenge *Den "store" mote og utseende-tråden* og? Den er prikk lik *Den offisielle tippe- og odds tråden*, bare at mote og utseende er byttet ut med tipping og oddsspill...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Jeg har sett mange lignende tilfeller der emnefeltet har vært godt nok, og jeg forstår ikke hva som er uklart med det. På den andre siden, har jeg sett veldig mange diskusjonen med svært useriøse emnefelt, og en del av disse blir ikke stengt.

Mange moderatorer her i forumet bruker å sende en advarsel før de stenger diskusjoner. Jeg mener dette burde være praksis for alle moderatorer, med unntak av spesielle tilfeller.

Lenke til kommentar

QUOTE (jarmo @ 16/05/2005 : 14:25)
QUOTE (Prebo @ 16/05/2005 : 15:23)
Mens ''flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!'' opnet han igjen...

Hva med å stenge av hele Off topic?

Har sendt PM til han, tror vi får "besøk" snart.. :)

Ja, jeg og sendte pm til han og... Men det var med en gang han stengte tråden, har ikke svart...

Lenke til kommentar

QUOTE (snoemann @ 16/05/2005 : 15:40)
Det er dog ikke noe å reagere på....

Nå har det seg slik at vi har noen regler her på forumet, og i følge de reglene skal emnetittelen gi et godt bilde av hva innholdet i første post er om.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 16/05/2005 : 14:34)
Emnetittelen samsvarer ikke med innholdet i den første posten, tror det var det godeste Ueland reagerte på. :)

Jamen da får vi bare opprette en ny tippe og odds -tråd da...

jarmo, tar du på deg oppdraget?

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 16/05/2005 : 14:45)
Emnetittelen var flott den, problemet var at den ikke samsvarte med innholdet i den første posten.
Opprett en ny tråd med samme navn, men annet innhold i den første posten, så tror jeg alt skal gå bra! :)

Enig med @kd

Lenke til kommentar

QUOTE (Prebo @ 16/05/2005 : 15:46)
QUOTE (@kd @ 16/05/2005 : 14:45)
Emnetittelen var flott den, problemet var at den ikke samsvarte med innholdet i den første posten.
Opprett en ny tråd med samme navn, men annet innhold i den første posten, så tror jeg alt skal gå bra! :)

Enig med @kd

Korrekt ;)

Og lurer man på hvorfor noe blir stengt etc, så skal man ta kontakt med Mod, eller sende mail til [email protected], og ikke lage en tråd om det. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...