Mr. Fiskum Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 topic sier det meste! selv elsker jeg blood brothers! men det er kansje heavy metal eller hva? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Blood Brothers er vel mer punk? Dessuten så er vel det mer et band enn en sang... EDIT: Hvis du ikke mente Iron Maiden sangen Blood Brothers da.. Gode metalsanger: Tool - Third Eye Symphony X - The Divine wings of tragedy Opeth - The Leper Affinity System of a Down - Aerials Endret 16. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jada, rett det TLZ, Tool - Third Eye er konge. Isis - The Beginning and the End Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kanskje han mente Iron Maiden - Blood Brothers? Personlig greier jeg ikke plukke ut EN sang... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tja, må være en Metallica-sang. Master of Puppets, kanskje. Den stiller i alle fall sterkt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Vil si det meste fra Tool jeg Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Kanskje han mente Iron Maiden - Blood Brothers? Personlig greier jeg ikke plukke ut EN sang... var det jeg mente ja! beklager tlz men jeg burde skrevet Iron Maiden: Blood Brothers! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Cynic - Veil of Maya Noen gode skandinaviske oppfølgere: Opeth - The Drapery Falls Pain of Salvation - Beyond the Pale Arcturus - Kinetic Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Satyricon - Mother North evt Dimmu Borgir - Mourning Palace HEIA NORGE Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 dimmu borgirs tolkning av accepts metal heart kommer temmelig høyt på min rang stige. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Satyricon - Mother North evt Dimmu Borgir - Mourning Palace HEIA NORGE JA, vi elsker dette landet..... Mourning Palace stiller sterkt i min bok også, sammen med The Promised Furure Aeons er det min all-time Dimmu favoritt.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 klarer ikke velge en. et eller annet fra Iron Maiden er det nå i alle fall Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 klarer ikke velge en.et eller annet fra Iron Maiden er det nå i alle fall Why am I not suprised? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Vel her er de beste låtene fra noen få band av de jeg liker: Satyricon -> Fuel For Hatred Edguy -> Lavatory Love Machine Moonsorrow -> Tuulen Tytär Ásmegin -> Til Rondefolkets Herskab Children Of Bodom -> Needled 24/7 Mnemic -> Door 2.12 Graveworm -> Timeless Immortal -> Triumph Unleashed -> Warmachine Pantera -> Fucking Hostile Susperia -> Chemistry Arch Enemy -> Silent Wars Noen av de nevnte bandene er umulige å velge ut kun èn låt fra, og dessuten har jeg utelatt en hel hævv av band som jeg ikke orker å skrive opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nickleback....Er plassert under metal på plate kompaniet, men alle dere wannabe metal/newmetal fans har vel et intenst hat mot den butikken. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Nickleback....Er plassert under metal på plate kompaniet, men alle dere wannabe metal/newmetal fans har vel et intenst hat mot den butikken. Nei, Platekompaniet er billig og bra, selv om jeg foretrekker Sound Of Noise. Jeg vil allikevel ikke si at Nickelback har noe som helst å gjøre med metal, da. Edit: Kanskje det ikke var den typen personer som meg du siktet til? Endret 16. mai 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Slayer - Angel of Death Slayer - Altar of Sacrifice Slayer - Criminally Insane Slayer - Postmortem (Får frysninger av den forpulte sangen jo! ) Slayer - Raining Blood Slayer - War Ensemble Slayer - Spirit in Black Slayer - Hallowed Point Slayer - Seasons in the Abyss Slayer - South of Heaven Slayer - Behind the Crooked Cross Slayer - Spill the Blood Sodom - Jabba the Hut (^^) Pantera - Cemetary Gates Pantera - Cowboys from Hell Opeth - Deliverance Meshuggah - Rational Gaze Nile - Sarcophagus Nile - Unas, Slayer of Gods Enslaved - Frost Cryptopsy - None So Vile (albumet ) Klarer ikke bestemme meg for en av de. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nickleback....Er plassert under metal på plate kompaniet, men alle dere wannabe metal/newmetal fans har vel et intenst hat mot den butikken. Finn det selvmotsigende... Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Å nevne én sang kan bli litt problematisk, men jeg kan nevne en jeg har hørt mye på i det siste: Dimmu Borgir - Allehelgens Død I Helvetes Rike Har fått helt dilla på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå