Tydeus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Starta opp maskina i dag morges og alt virka normalt...etter 5 min bruk Shutdown, rart tenkte jeg. Trykka på power og maskina starta, funka i 30 sec og shut down..jammen inni H tenkte jeg titta inn i pc'en og så vannet kokte cpu kjølern/slangen og masse damp i toppreservoaret. Slo da av maskina fortere enn...ja og frykta det værste. Testkjørte pumpa og alt var dødt bare rødt lys i display. Kasta ut hele vannkjølinga inn med gamle 7700 zalman kobberblokka, passiv kjøling på northbridge og alt funker Er nå i tvil om jeg i det heletatt trenger vannkjølinga.....men skal ta meg en tur til microplex på torsdag å få den bytta siden den fortsatt har garanti. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har send mail til dem, da jeg fikk pumpa mi var det gule dekselet ødelagdt + at pumpa lagde rare lyder Har denne! Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Samma pumpa som jeg har, men har funka feilfritt i 6 mnd Garantien gjelder jo fortsatt så ble bare ett irritasjonsmoment Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Nei funka supert...frem til den ikke ville starte idag. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nei funka supert...frem til den ikke ville starte idag. Hmm, var dette 12 volts pumpen fra Eheim? Har inntrykk av at de fleste 12 volts pumper er dømt til et kortere liv en sine 240 volts slektninger. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 yup var 12V pumpa ja, bare et rødt lys som lyste hele tida. Prøvde pumpa i begge maskinene...men ikke no liv så de evige elektronik marker med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå