casualtie Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg driver å modifiserer et phpBB2 basert forum på localhost, som senere skal publiseres. I den forbindelse prøver jeg å komme opp med et fint fargevalg. Jeg ser jo at forumet her på hw.no har tatt utganspunkt i en mørk blåfarge. Jeg synes det ble ganske pent, og hadde tenkt meg noe liknende bare i grønt. Så jeg prøvde diverse fargevelgere, men fant liksom ikke den "idelle" grønnfargen jeg er på jakt etter. Siden skal være lys, og da selvfølgelig mørk font. Noen som har noen fargetips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) *kremt* Hw.no ville jeg sagt var en mer lys blåfarge Men blå er min favorittfarge, og passer til det meste EDIT: Noe slikt?: (*kose på Colormixers.com*) EDIT2: Edit her og edit der.. Dumme leif! Endret 16. mai 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
casualtie Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Takk for svar. *kremt*Hw.no ville jeg sagt var en mer lys blåfarge Hihi, min feil Men skal se på den fargevelgeren der, og bilde du la ved. Skal nok bli noe til slutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Han vil jo ha grønn sier han :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå