ilstang Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Skulle kose meg med litt videoredigering i dag så oppdager jeg at S-ATA diskene mine er borte på mitt Asus P4PE Hk. I bios er alt som hadde med S-ATA også vekk Nå tror jeg at alt er prøvd oppdatert Bios ,resatt rtc ram. Har også forsøkt og legge inn drivere til S-ATA kontrolleren på Hk men det går ikke da softwaren ikke finner hardwaren Noen med gode råd om hva dette kan være , eller er Hk'et rett og slett defekt. Hovedkortet virker forøvrig helt fint ellers. Edit:leif Endret 16. mai 2005 av ilstang Lenke til kommentar
capy Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 du har ikke en "enable Sata" som du har oversett da (i bios)? Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) du har ikke en "enable Sata" som du har oversett da (i bios)? Jo jeg hadde det , men ikke nå lenger D.v.s hadde det før, men ikke nå lenger Merkelige greier Endret 16. mai 2005 av ilstang Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Doffen har devva Det kan jo rett og slett hende at Sata-kontrolleren har tatt kvelden. Siden den er borte fra bios og alt mulig. Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Har vel en mistanke om det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå