Exeter Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har startet en Alliance / Human / Mage Nådde lvl 10 så jeg har fått mitt talent tree. Men jeg bare lurte hvilken "gren" er anbefalt, jeg vet folk sier "smak og behag". Jeg ønsker å bli bedre i en gren som mages er best i. Jeg vil ikke være litt god i alt. Jeg vil være best noen få ting. Helst ting som gjør MYE dmg, kan godt være tregt. .exe Lenke til kommentar
superreven Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 WoW Vault - Talent Templates: Mage Lenke til kommentar
.V. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tja, kommer litt ann på da, selv har jeg et rent Arcane-build(er lvl40), kommer til å sette litt i frost senere. http://www.thottbot.com/?ti=Mage Det kommer litt ann på, men frost gjør det stort sett lettere å overleve, fire gir mer damage og arcane gir kjappere damage(og mange andre nyttige ting jeg aldri ville klart meg uten, 4sec silence på counterspell og evocation f.eks.). Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du, jeg vil heller anbefale å gjøre som DU SELV tror er best. Du lærer mer av å feile enn å etterligne andre. Lykke til Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du vil sikkert gå for ein fire build viss du skal ha mykje damage. Men du må iallfall få med deg evocation, improved arcane explosion og improved counterspell frå arcane. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Etter å ha resatt poengene noen ganger for å teste litt endte jeg opp på 30/21 fire/arcane. Funker perfekt både i instancer og pvp Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 I hvilken instance funker fire bra, sa du? :o Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Etter å ha resatt poengene noen ganger for å teste litt endte jeg opp på 30/21 fire/arcane. Funker perfekt både i instancer og pvp Jepp. Imo beste pvp-build. Jeg spiller på PvE-server med Frost/Arcane-build og har en del "+frost spell damage-items". Critter veldig ofte nå (ca. 1150-crit-damage) nå, og det blir bedre etterhvert. Gjør ikke akkurat så dårlig skade med frost heller. EDIT: Glemte å nevne at jeg aldri har nedetid heller. De som tar meg med i instances slipper altså å se meg drikke vann. Endret 17. mai 2005 av CobraM Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 jeg har arcane/frost. Arcane Talents (21 points) Improved Arcane Missiles - 5/5 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles. Arcane Concentration - 5/5 points Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. Improved Dampen Magic - 2/2 points Increases the effect of your Dampen Magic spell by 50%. Improved Arcane Explosion - 5/5 points Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds. Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds. Improved Counterspell - 2/2 points Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds. Presence of Mind - 1/1 point When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell. Frost Talents (30 points) Improved Frostbolt - 5/5 points Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.5 seconds. Winter's Chill - 3/3 points Increases the power of your chill effects by slowing the target's movement by an additional 10%. Improved Frost Nova - 2/2 points Reduces the cooldown of your Frost Nova spell by 4 seconds. Ice Shards - 5/5 points Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%. Cold Snap - 1/1 point When activated, this spell finishes the cooldown on all of your cold spells. Shatter - 5/5 points Increases the critical strike chance of your frost spells against frozen targets by 50%. Improved Cone of Cold - 3/3 points Increases the damage dealt by your Cone of Cold spell by 35%. Ice Block - 1/1 point You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 seconds, but during that time you cannot attack, move, or cast spells. Frostbite - 5/5 points Gives your chill effects a 15% chance to freeze the target for 5 seconds. veldig bra build for og gjøre damage, spare mana og overleve. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Skal selv gå for denne. Men for å få improved frost bolt, må jeg ikke ha frost bolt da? Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg hadde stor nytte av denne siden når jeg levla magen min. Mye fornuftig der. Sjekk spesielt nederst, der står det hva det anbefales at du begynner med. http://www.nurfed.com/phpBB2/viewtopic.php?t=387 Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg kjører en 31/20 arcane/fire og må si at jeg tar det meste med den builden, særlig vis jeg critter med pyroblast. Beste critten jeg har hatt med den er 1912 dmg. Tok den stakkars lvl 60 warriorn med 3 spells . Har litt nedetid i instances men det er ikke mye. Jeg prøvde frost en peroide men jeg var ikke særlig flink med frost så jeg bytta tilbake til arcane. Men det beste er å prøve litt forskjelig, på 60 så er ikke penger til respecc et stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå