ikkeno Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 17 mai feiringen er for barn. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Har alltid likt 17.mai ganske godt. Selv om det seff var bedre før da. Går uansett i korps, og selv om det er slitsomt å spille mye osv, er det veldig god stemning. Siden jeg er russ i år, ble det ikke noe av korpset, men klarte uansett å bli syk 16. og 17. mai, så ble en daff feiring både på kvelden og dagen Jævli festlig å gå i tog og høre hvor gøy alle andre hadde det kvelden før. bah. Endret 17. mai 2005 av Josten Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mange russ som spiller for korpset sitt 17. mai da Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Takket være alle disse helligdagene og alt sånt har jeg hverken mat, drikke eller dasspapir i huset. I dag har jeg bare sovet hele dagen, gidder ikke å fly ute og stå i kø. Har hatt det slitsomt nok i helgen. Men ellers er det vel moro for unga. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Da var svensketuren i boks. Beste 17. mai jeg har hatt. Anbefales på det varmeste. Nå må vi bare prøve å kverke diverse leskedrikker til i morra. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mange russ som spiller for korpset sitt 17. mai da Jepp, så lurte litt på å gjøre det. Men følte meg ikke helt i form, samtidig som det var hyggelig å gå sammen med skolen til en forandring. Lenke til kommentar
Janock Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 I år var ikke 17. mai like koslig som det pleier å være.. russefeiringen kom til en slutt. Men ellers er det jo alltids kjekt med en liten fridag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 En hyggelig dag som er et lite avbrekk fra den normale hverdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå