Calcuta Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 E-rotic - Dr. Love + "Fred Come To Bed" Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har ikke noe for øyeblikket.. må bare få denna i mine innlegg, så jeg kan følge med litt.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 legger inn noen låter jeg å. Lasgo - pray Kosmonova - Dance Avec Moi Noemi - In My Dreams Benjamin Bates-Whole Candee Jay - Back For Me Nightwatchers - All my love, vet den suger helt men er fengende fordet Amber - Anyway (Dj Encore Mix) deedee - the one Kylie Minogue - Love At First Sight Sylver - Turn The Tide La Luna - Venus Flip & Fill - Field Of Dreams, alt av den gruppa egentlig Space Invaders<-- om dere husker den, har ikke gruppenavnet Starsplash - I Belive, alt av dem generelt Rollergirl Blümchen - Ich bin wieder hie Kate ryan rock ryders - dont you know Angel City - Love Me Right, æsj for en stygg låt A.Moe - Mom Is Home DJ Sammy-The Boys of Summer Treesh - Brighter Day Cascada - Everytime We Touch årets hittil største blant alle dancelåtene, om du liker slikt vil du garantert digge den 2 Vibez - Always! (Be Mine) <--- min dancefavoritt om dagen, minner litt om de gamle ravedagene mine Og la oss være serriøse, er en del som liker slik musikk. Samtidig vil understreke viktigheten av å skille mellom dance og trance. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Space Invaders<-- om dere husker den, har ikke gruppenavnet Hit 'N Hide het de. Og jeg slenger på Blümchen - Boomerang Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Blümchen - Heut` Ist Mein Tag <-- Den husker jeg fra fritidsklubben på barneskolen. Hehe, tok helt av Endret 20. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Hehe. Miss Jane - It's a Fine Day Wamdue Project - King of My Castle Reset - Blue Richi M - 12th Planet Scooter - F*** The Millenium 666 - Alarma! Slinky - The Revenge (Theme from Karius & Baktus) N.Y.C.C. - Fight for Your Right (to Party) La Cream - You Drömhus - Vill Ha Dig (Noen som husker denne eller?) Klubbheads - Kickin' Hard Vengaboys - We Like to Party Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Drömhus - Vill Ha Dig (Noen som husker denne eller?) Om jeg gjør! Zombie Nation - Kernkraft 400 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Tess - The Second You Sleep Special D. - Home Alone Special D. - Reckless Special D. - Come With Me Starsplash - Alive Starsplash - Wonderfull Days Salt 'n Pepa - Push It <-- HAHA! Minner meg om min breaking-"kariere" (Er ikke helt sikker på om den skal bli puttet i denne tråden men :\) Scarfee - Odysee Endret 21. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 2 Unlimited - No Limit Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Uniting Nations-Out of Touch (begynner å bli litt lei ) (Love You So Much Radio Mix er best da) Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Musikk som gjør deg glad -> eurodance; sjekk ut disse prosjektene: Basic Element Capella Captain Jack Corona Culture Beat DJ Bobo Erasure Ice MC Imperio La Bouche Leila K. Mr President Real McCoy Snap! Solid Base U 96 + Slam OG: Ikke glem Caramell da! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) e-rotic - kiss me Blümchen - Heut` Ist Mein Tag Endret 22. mai 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Darude - Sandstorm DJ Alligater Project - Blow Ya Whistle DJ Alligator Project - Suck On My Lollipop Snap! - Rythm Is A Dancer Da Buzz - Alive Scooter - Wekend Novaspace - Time After Time Linda - Dont Stop Moving Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Zombie Nation - Kernkraft 400 den er bra Snap! - Rythm Is A Dancer den er bra den og Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kaliya - Ritual Tibetan (Gigi D'Agostina FM Mix) <- Haha! Den bringer tilbake minner.. Må høres! Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Galaxee - Summertime eJay powwa! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hard Dance Mania 4 CD 1 alex megane - hurricane megara vs. DJ lee - musical society (rocco vs. bass-t rmx) 2 vibez - always (be mine) base attack - techno rocker cascada - everytime we touch clubgroovers - warriors of love (rob mayth rmx) tune up! - another day c-bool - would you fell (ziggy x rmx) ziggy x - z rulez dj yanny - take me to the top mike mh4 - invisible tune up! - forever young rocco - i don't know dj aligator - protect your ears (pulsedriver rmx) naksi & brunner - rodina (pulsedriver rmx= groove coverage - 7 years & 50 days CD 2 morgan (vs. kate hall) - spread your wings(rocco vs. bass-t rmx) 666 - policia (jens o rmx) drop kickz - take that! scarf! - hithouse 1 (tune up! rmx) rocco - breath of life picco - jump all around pulsedriver - vagabonds (hdm rmx) adrima - discoland metro rockers - drummer get wicked united beats - por que no pain & wild - my heart keeps burning (rocco vs. bass-t rmx) voodoo & serano - blood is pumping 2005 langenhagen - hamburg sud commander tom - attention! dj jose - stepping to the beat sidney - nobody move boo selekta - we hate hip hop Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 666 - Alarma 666 - Diablo Redwing - Rocket (Rocco vs. Bass-T Mix) Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Må få litt liv i denne tråden igjen Cascada - Love U Promised (Rmx) (den er bare digg!) Cascada - Reason Cascada - Everytime we touch Cascada - Magic summer night Cascada - Miracle Cascada - Bad boy Cascada - Piece of heaven 2004 Groove Coverage - Runaway Groove Coverage - Damn! Klubbingman - We call it revolution (Tune Up! Vs. Cascada Remix) Gigi D'Agostino Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hard Dance Mania 4 og Summer Dance Mania 2005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå