embark Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ok. Siden begge trance-trådene blir pepra med dance og diverse annen "wannabe-trance" som folk tror er trance, lagde jeg en tråd der folk kan poste dance. ------------------------------------ Mener altså musikk som: Astroline Groove Coverage Special D. og annet som finnes på Hard Dance / Future Trance (navnet bedrar) o.l. ------------------------------------ TRANCE post dine favoritter - mer enn én sang! og TRANCE bare det beste TAKK skal det ikke postes dance o.l. i.Greit? ----------------------------------- Mulig denne tråden ikke blir så veldig godt mottatt, men er lei av alle dance-musikken i trance-trådene. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kan noen forkare forskjellen mellom trance og dance? (på en enkel måte så oss som ikke er så innvolvert innen den slags forstår det) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 "Vanlig" trance, som i epic trance whatever ligner så mye på dance for tiden uansett at det er ikke godt å si. Keep it PsYcHeDeLiC Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Kan noen forkare forskjellen mellom trance og dance?(på en enkel måte så oss som ikke er så innvolvert innen den slags forstår det) http://www.ishkur.com/music/ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Heh. Hva skjer med å linke til verdens desidert mest ironiske og useriøse guide ever da Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Dance er på en måte mer beregnet til å danse freestyle o.l danser. Hm.. Dårlig forklart, er ikke så god til å formulere meg så vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det. Kanskje noen andre kan forklare det med vise ord edit: Fjernet en kanskje litt idiotisk linje som jeg muligens kunne blitt slaktet for. Endret 16. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dance er det man hører på f.eks utesteder/diskotek. Trance ligner ikke på dance imo. Dance kan heller sammenlignes med HappyHardcore, bare ikke fullt så mange bpm (beats per minute). Personlig har jeg ikke noe Dance på pcen, så da kan jeg heller ikke anbefale noe, desverre Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Min favoritt er definitivt Groove Coverage! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 alt av e-type alt av u96 DR. Mombay Scatman konge dance musikk som jeg blir glad av. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 DR. Mombay Du er morsom, du. Heter han ikke Bombay? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 DR. Mombay Du er morsom, du. Heter han ikke Bombay? Tror det jo. Forresten.. Er det han som har laget den uber-stygge Calacutta sangen? Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Forresten.. Er det han som har laget den uber-stygge Calacutta sangen? Jepp. :!: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Heter MR. Bombay. Ja det er han som har laga den latterlige Calcutta sangen :!: Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Huff! Den herjet rundt for 4-5 år siden.. Nei fy, værre skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Heter MR. Bombay. Ja det er han som har laga den latterlige Calcutta sangen :!: Dr. Bombay Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er ikke den guiden seriøs? NEI, den er f*** meg ikke seriøs, og det bør folk begynne å skjønne! Å påstå at Rank 1 IKKE lager trance er vel ett godt eksempel på det... HER har du en guide som beskriver trance (og forsåvidt annen elek. musikk) på en glimrende måte -> http://en.wikipedia.org/wiki/Trance_music Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ah, det glade 90-tall. Jeg hadde en liten mimrestund i bilen sammen med en kamerat i pinsen. Vi kjørte fra Oslo til Horten, og hadde med oss Mega Dance i utgaver. Yabba Dabba Dance. Hit Mix. Alt sånt jalla greier. Skikkelig artig. Ice MC var faktisk litt stilig ennå, hvis du ser bort fra fort-fort-snakket hans. Og ellers digga jeg jo 2 Unlimited beyond belief da jeg var liten. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 E-rotic - Dr. Love Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå