Gjest member-63169 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvis jeg gikk til anskaffelse av en ekstra trafo (litt stor en helst, men med samme spenning) og fyrte inn noen større kondensatorer på strømtilførselen på forsterkeren min, ville jeg da kunne merke noen forskjell? (ville forsterkeren kunne klare å spille høyere?), eller vil den klippe lyden på samme effekt siden sluttrinnet ikke klarer mer? kansje jeg kunne bestille noen av samme type da, og så paralellkoble dem... eller?? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Om du ikke er dønn sikker på hva du holder på med ville jeg ikke begitt meg ut på denne type fjøsmekk Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har hørt om folk som har erstattet kondensatorene i en hypex hs 500 sub forsterker med bra resultater... kansje d ville funket hvis jeg puttet inn noen vifter for ekstra kjøling også , men resultatet blir vel bare til at leg ender opp med en forsterker som ser ut som noe annet, og at jeg sikkert kunne kjøpt en kraftigere forsterker for utgiftene jeg vil få på komponentene. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Antar det ja, men om du er litt inne på lodding og slikt så se heller på settene fra LC Audio Ta gjerne kontakt med Norsk Audioteknikk for mer info om delefiltre mm Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hva med og bare kjøpe byggesett ? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Jepp, det var det jeg mente. LC Audio selges i byggesett, bare å ta kontakt med Norsk Audioteknikk for tips og råd og bestilling det Endret 18. mai 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå