zyp Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Gentoo er faktisk ikke så stabil. Har testet Gentoo flere ganger og den er ikke stabil nok i forhold til f.eks Slackware eller Debian. Tull. Gentoo er hva du gjør den til. Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mulig, men jeg og flere andre kan skrive under på at Gentoo er ustabilt. Etter min mening så er det alle patchene som gjør det Lenke til kommentar
drall Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg har ikke merket at gentoo er spesielt ustabilt. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mulig, men jeg og flere andre kan skrive under på at Gentoo er ustabilt. Microsoft og flere andre kan skrive under på at Windows er billigere i drift enn Linux. Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mulig, men jeg og flere andre kan skrive under på at Gentoo er ustabilt. Microsoft og flere andre kan skrive under på at Windows er billigere i drift enn Linux. Ja, ja. Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mulig, men jeg og flere andre kan skrive under på at Gentoo er ustabilt. Microsoft og flere andre kan skrive under på at Windows er billigere i drift enn Linux. Ja, ja. Og slackware, som er så kjappe med oppdateringer, er bedre og mer stabilt enn alle andre distroer. Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mulig, men jeg og flere andre kan skrive under på at Gentoo er ustabilt. Microsoft og flere andre kan skrive under på at Windows er billigere i drift enn Linux. Og jeg kan skrive under på at hvis man bytter ut z-en i nicket ditt med en s, reverserer nicket og legger til en e, får man pyse. Skummelt det der, gitt. http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-313315.html Les denne tråden. Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mulig, men jeg og flere andre kan skrive under på at Gentoo er ustabilt. Microsoft og flere andre kan skrive under på at Windows er billigere i drift enn Linux. Ja, ja. Og slackware, som er så kjappe med oppdateringer, er bedre og mer stabilt enn alle andre distroer. Etter egne erfaringer (privat og jobb) så er Slackware og Debian mer stabil en andre alternativer. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Og jeg kan skrive under på at hvis man bytter ut z-en i nicket ditt med en s, reverserer nicket og legger til en e, får man pyse.Skummelt det der, gitt. http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-313315.html Les denne tråden. Og hva er poenget ditt? Har du lest tråden, eller bare de første postene? Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Og jeg kan skrive under på at hvis man bytter ut z-en i nicket ditt med en s, reverserer nicket og legger til en e, får man pyse.Skummelt det der, gitt. http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-313315.html Les denne tråden. Og hva er poenget ditt? Har du lest tråden, eller bare de første postene? Poenget er at jeg kan plage deg med nicket ditt. Gentoo er som statuert av deg og mange andre tidligere, et system som blir det man gjør det til. Dette er ikke alltid den foretrukne metoden. Enkelte vil si seg enig i at det er bedre at noen som kan sakene sine gjør det, heller at man selv prøver seg på det. Dette er såklart annerledes vil kunnskapen skulle strekke seg til det nivå at man via kunnskaper av forskjellige slag, kan utnytte fleksibilititeten som Gentoo sin installasjon gir. (og det olear sier) | V Endret 17. mai 2005 av Serviset Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Og jeg kan skrive under på at hvis man bytter ut z-en i nicket ditt med en s, reverserer nicket og legger til en e, får man pyse.Skummelt det der, gitt. http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-313315.html Les denne tråden. Og hva er poenget ditt? Har du lest tråden, eller bare de første postene? Den tråden tar opp et viktigt poeng; at Gentoo (dette gjelder også Arch) ikke har en "stable" release. Noe som gjør den ganske uaktuell som serverdistro. Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Og jeg kan skrive under på at hvis man bytter ut z-en i nicket ditt med en s, reverserer nicket og legger til en e, får man pyse.Skummelt det der, gitt. http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-313315.html Les denne tråden. Og hva er poenget ditt? Har du lest tråden, eller bare de første postene? Den tråden tar opp et viktigt poeng; at Gentoo (dette gjelder også Arch) ikke har en "stable" release. Noe som gjør den ganske uaktuell som serverdistro. Gentoo har 'stabile' pakker. Ustabile er maskert med ~x86 (eller eventuelt hardmaskert). Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Og jeg kan skrive under på at hvis man bytter ut z-en i nicket ditt med en s, reverserer nicket og legger til en e, får man pyse.Skummelt det der, gitt. http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-313315.html Les denne tråden. Og hva er poenget ditt? Har du lest tråden, eller bare de første postene? Den tråden tar opp et viktigt poeng; at Gentoo (dette gjelder også Arch) ikke har en "stable" release. Noe som gjør den ganske uaktuell som serverdistro. Gentoo har 'stabile' pakker. Ustabile er maskert med ~x86 (eller eventuelt hardmaskert). Er ikke det samme. Gentoo har ikke et stabil tre (det vil si pakker som blir oppdatert _bare_ når det kommer en sikkerhetsoppdatering). Endret 17. mai 2005 av olear Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Uuuh, fikk Gentoo og Debian, jeg er 1337 Linux uber hax00r.. Skjerp dere. Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Uuuh, fikk Gentoo og Debian, jeg er 1337 Linux uber hax00r.. Skjerp dere. Dette må jo være den mest saklige posten i hele diskusjonen. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Uuuh, fikk Gentoo og Debian, jeg er 1337 Linux uber hax00r.. Skjerp dere. Her er det ingen andre enn deg som har snakket om å være "1337 hax00r". Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg regner med at "Frekkas" sin post var for å minne folk på å ikke gjøre dette her off-topic. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Noen som vet hva "know_distro" betyr? Får det konstant på Ubuntu slik at den ikke blir førstevalg på listen. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Noen som vet hva "know_distro" betyr? Får det konstant på Ubuntu slik at den ikke blir førstevalg på listen. Linux Distribution Chooser [beta] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå