pgdx Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvis du ønsker å installere Linux på din maskin, med er i tvil om hva som passer for deg, fortvil ikke. Før du lager en ny tråd på forumet, prøv The Linux Distribution Chooser! Denne siden hjelper deg ved å spørre deg om en rekke spørsmål å finne en GNU/Linux-disto som passer deg og ditt kunnskapsnivå og bruksområde. Hvis du er i tvil om hvilke du skal velge selv etter å ha tatt testen, kan du opprette en tråd her. Men da gjør du lurt i å vise til hvilke anbefalinger du fikk. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Har vi ikke her på forumet kommet fram til at ubuntu er det rett for alle? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Har vi ikke her på forumet kommet fram til at ubuntu er det rett for alle? Nei, bare nybegynnerne! Edit: Men det er jo alle... Endret 16. mai 2005 av drange_net Lenke til kommentar
ways Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ubuntu (som jeg bruker) på 2. debian på første. jaja. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hehe, den første og den andre for meg var ubuntu, bare de sier at det er kubuntu først Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Fikk Debian og Ubuntu. Endret 16. mai 2005 av Gimper Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 hehe, den første og den andre for meg var ubuntu, bare de sier at det er kubuntu først Ja, foreløpig er visst dette en beta, som det fremgår av beskrivelsen av Kubuntu, men ellers syntes jeg den virket bra. Jeg fikk Debian på første. Skuffet over at ikke Arch er med!! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fikk fedora sikkert fordi jeg klikket på "jeg liker rpm best" Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Slackware og Gentoo her... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Interessant at jeg fikk Debian, siden jeg aldri har fått det til på min maskin. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 We found 5 perfect match(es): Debian MEPIS Fedora Gentoo Slackware In addition, we found these matches, sorted by how well they match: Ubuntu Kubuntu Mandriva Desktop/LX Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Slackware og Gentoo hos meg Woho, to systemer med BSD-elementer. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ubuntu, kubuntu, MEPIS og PCLinuxOS. Edit: Dette betyr jeg er fryktelig noob, ikke sant? Endret 16. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Betyr at du likar det enklast mogleg, med peik-og-klikk for å ordne ting. BTW: Er utruleg lei av at folk bruker ord som "noob", "n00b" osv her inne. Er det berre meg? Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Betyr at du likar det enklast mogleg, med peik-og-klikk for å ordne ting. BTW: Er utruleg lei av at folk bruker ord som "noob", "n00b" osv her inne. Er det berre meg? Det er ikke bare deg, nei. Fikk forøvrig Slackware og Gentoo. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 skulle ikke denne testen funke i Opera da? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Liker faktisk ikke det oredet jeg heller, men følte det passet bra her. For personlig har jeg aldri sett en datamaskin men linux instalert. Tror jeg lastet ned en distro en gang, men har aldri brukt den. Første og siste gang jeg skriver ordet **** Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 skulle ikke denne testen funke i Opera da? Funker fint i Opera den. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 da lurer jeg på hva jeg må gjøre for jeg kommer ikke lenger enn til spørsmål 2, hvis jeg trykker på linken yes skjer den ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå