wil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hei. jeg har da en pc som feiler endel. dvs. restarter av seg selv. uannsett hva jeg gjør liksom. sjekker loggen etterpå å da står det bare save dump. forklarer jo liksom ikke hva som er feil. finnes det noe program som viser eksakt hva feilen er hvis det skulle oppstå nå feil? noen tips? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvis du ringte til verkstedet og sa "Jeg har en bil som feiler en del" - tror du da verkstedet ville vite hva de skulle gjøre? Mye fler detaljer. Nøyaktige feilmeldinger. Relevante opplysninger om hvor lenge det har vært sånn, om du har lagt til/fejrnet programmer, hardware etc. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 som sagt. jeg leter etter et program som kan si meg hva eksakt feilen kan være siden at det står save dump. står ingenting om det når den restarter. jeg har prøvd alt. det siste jeg prøvde var å skifte skjermkort, nå står det inni et gammel GeForce4 MX 420 kort med 64 MB ram. det funker fint til mitt bruk, men som sagt det samme skjer uannsett, har prøvd å bytta drivere, tatt ut firewire kortet, kobla ut diskettstasjon. formatert som klart. jeg har nå forstått at feilen ligger i Windows tror jeg, for dette skjer aldri i Linux, men hva som er galt i Windows har jeg da ikke funnet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå