jonkeju Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Da har jeg falt ned på tundra 1559 r etter å ha lest nesten alle innlegg som er her i hw.no. Skal ha en pc til ca 15 000 kr, og syns at tundra 1559 på netshop så ut til å yte mest for pengene. Lest at d kan bli riper i 1557 modellen til aopen. gjelder dette tilsvarende for en 1559 modell? noen som vet noe om batt tiden til tundran? og hvor mye har d å si for meg som ganske amatør å kjøpe en "sonoma", fremfor gamle dothan. Alt jeg er ute etter er maks hastighet hele veien:) tundra Lenke til kommentar
jonkeju Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Mente seff tundra på PSDATA:) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Bruk edit knappen mann. Når det gjelder riper på skjerm fra tastatur så løses det enkelt ved å legge noe mellom skjerm og tastatur når du klapper sammen igjen pcen. Lenke til kommentar
jonkeju Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 OK:) hehe, takker. Men er tundran beste valget for den prisen for allsidig bruk? skal ha i lesesal etterhvert også har sett på cl65 og komplett 410, og sånn ca alle andre her. Foruten komplett 410 som blir slakta her på hw, finner jeg ingen med så rått oppsett som tundran i den prisen. Så blir vel den da, bare en ting: SER AT TUNDRAN BARE HAR 5400 rpm hd, kan dette ha mye innvirkning på ytelsen? hvis jeg skal ha en med 7200 rpm må jeg lage selv og da blir d fort dyrt! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 OK:) hehe, takker. Men er tundran beste valget for den prisen for allsidig bruk? skal ha i lesesal etterhvert også har sett på cl65 og komplett 410, og sånn ca alle andre her. Foruten komplett 410 som blir slakta her på hw, finner jeg ingen med så rått oppsett som tundran i den prisen. Så blir vel den da, bare en ting: SER AT TUNDRAN BARE HAR 5400 rpm hd, kan dette ha mye innvirkning på ytelsen? hvis jeg skal ha en med 7200 rpm må jeg lage selv og da blir d fort dyrt! Bare send dem mail og be om en 60gb 7200rpm disk istede, så får du det. Lenke til kommentar
jonkeju Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 takk:) det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, det skal jeg gjøre. Men er det vits? jeg mener å gå vekk fra oppsettet dems og be om en 7200 rpm? yter det noe bedre i det hle tatt? eller ender jeg opp med en bråkete pc som suger batt tid uten bedre ytelse? og er tundran det beste valget? PÅ forhånd takk for god hjelp Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det er mer forskjell fra å gå fra 4200rpm til 5400rpm, enn å gå fra 5400rpm til 7200rpm. Det er hva jeg har fått med meg her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå