Gå til innhold

Bærbar - tundra 1559r

Anbefalte innlegg

Da har jeg falt ned på tundra 1559 r etter å ha lest nesten alle innlegg som er her i hw.no. Skal ha en pc til ca 15 000 kr, og syns at tundra 1559 på netshop så ut til å yte mest for pengene. Lest at d kan bli riper i 1557 modellen til aopen. gjelder dette tilsvarende for en 1559 modell? noen som vet noe om batt tiden til tundran? og hvor mye har d å si for meg som ganske amatør å kjøpe en "sonoma", fremfor gamle dothan. Alt jeg er ute etter er maks hastighet hele veien:)

tundra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK:) hehe, takker. Men er tundran beste valget for den prisen for allsidig bruk? skal ha i lesesal etterhvert også:) har sett på cl65 og komplett 410, og sånn ca alle andre her. Foruten komplett 410 som blir slakta her på hw, finner jeg ingen med så rått oppsett som tundran i den prisen. Så blir vel den da, bare en ting: SER AT TUNDRAN BARE HAR 5400 rpm hd, kan dette ha mye innvirkning på ytelsen? hvis jeg skal ha en med 7200 rpm må jeg lage selv og da blir d fort dyrt!

Lenke til kommentar
OK:) hehe, takker. Men er tundran beste valget for den prisen for allsidig bruk? skal ha i lesesal etterhvert også:) har sett på cl65 og komplett 410, og sånn ca alle andre her. Foruten komplett 410 som blir slakta her på hw, finner jeg ingen med så rått oppsett som tundran i den prisen. Så blir vel den da, bare en ting: SER AT TUNDRAN BARE HAR 5400 rpm hd, kan dette ha mye innvirkning på ytelsen? hvis jeg skal ha en med 7200 rpm må jeg lage selv og da blir d fort dyrt!

Bare send dem mail og be om en 60gb 7200rpm disk istede, så får du det. ;)

Lenke til kommentar

takk:) det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, det skal jeg gjøre. Men er det vits? jeg mener å gå vekk fra oppsettet dems og be om en 7200 rpm? yter det noe bedre i det hle tatt? eller ender jeg opp med en bråkete pc som suger batt tid uten bedre ytelse? og er tundran det beste valget? PÅ forhånd takk for god hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...