PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kommer opp i morgen og fredag er eksamensdagen. Skriftlig altså. Hvis man kommer opp i norsk skriftlig, må man da ta både bokmål og nynorsk? Hvordan skal man fordele de to prøvene? Eventuelt hvor mange dager? På vår skole: Bokmål - Fredag Nynorsk - Mandag Håper helst at vi slipper norsk da, nynorsk er noe dritt På vår skole: Fredag: Velger selv (bokmål/nynorsk) Mandag: Tar det andre enn sist Samme her. Velger. Håper på matte - da får vi fri i morgen også.. Er egentlig ikke så god i matte lenger, men en ekstra fridag sier jeg ja takk til.. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg skal opp! Håper det blir matte eller engelsk... Nynorsk er noe møkk når man snakker bokmål(det er vel egentlig ikke noe noe heter å snakke bokmål ) Da er det bare noen timer igjen til vi får vite hva vi kommer opp i .... Det blir digg å bli ferdig med det da! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg ser for meg at muntlig eksamen blir mer stress en skriftlig eksamen. Skriftlig blir vel egentlig chill som en vanlig tentamen (men dog med strengere bevoktning). Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vi kom opp i engelsk Sjønner ikke hvordan dette skal gå... Snittet mitt blir herpet som f**... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vi kom IKKE opp i Matte!!! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vi KOM opp i Matte. Slåtthaug Skole Bergen. Bedre enn norsk i hvertfall, men samtidig verre enn Engelsk... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kom ikke opp i matte! Nå skal jeg til skolen igjen, og rundt kl 13.00 får vi vite om det er norsk eller engelsk! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kom ikke opp i matte! Nå skal jeg til skolen igjen, og rundt kl 13.00 får vi vite om det er norsk eller engelsk! Det må vi også!!!!! Grise-teit spør du meg....... Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg komopp i Norsk, jævla drit. Må ha en examen på fredag og en på mandag Jeg håpet på matte... Fjellsrud skole i lørenskog. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vi kom opp i engelsk Skøyenåsen skole, oslo Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Engelsk her også håpet på norsk etter at vi fikk vite at det ikke ble matte, men engelsk skal jeg nok klare ganske bra får gjøre litt arbeid med forberedelsene på skola i morra Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Samme her. Velger. Håper på matte - da får vi fri i morgen også.. Er egentlig ikke så god i matte lenger, men en ekstra fridag sier jeg ja takk til.. Samme på vår skole, var nok bare jonas som hadde misforsått litt.. (vi går på samme skole) Kom forresten opp i norsk !!! SATAN ! Kirkevollen skole - Bergen Endret 18. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Kom ikke opp i matte. Fikk vite at vi ikke kom opp i matte kl. 9, og fikk vite at vi kom opp i engelsk kl. 11.00. Kom opp i engelsk (Rå skole, Bergen), og hater å skrive stil. Samt at det er tungvindt og tidkrevende å skrive engelsk. Men det er bedre enn to dager med norsk da. Får se på det som en mulighet til å rette opp dummies-feilene mine fra tentamen (fikk 5/4). Endret 18. mai 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Vi kom opp i norsk Jeg var nesten på gråten. Nå må vi jo ha 2 eksamener og jeg er dritt i norsk får sikker 2 Hadde jeg nå komt opp i matte så hadde nå jeg fått 4-5 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Rart at de fleste her vil komme opp i matte da Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Jeg kan ikke fatte det, vi kom i MATTE Det verste faget jeg kunne tenke meg å komme opp i. Jeg sliter med å holde på 4'ern, og jeg som tidligere lå på en 6'er... Daaaaaamn Hadde jeg kommet opp i norsk eller engelsk kunne jeg ha regnet med en sterk 5'er , men nei da Endret 18. mai 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
EDB Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Matte her Jevnaker ungdomskole Greiest med matte da, slipper og skrive lange stiler. Får håpe på Naturfag muntlig Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Da var engelsk eksamen fullført Det gikk faktisk overaskende bra , får håpe at sensor mener det samme Var litt stress på slutten syntes jeg Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Da var jeg ferdig med del 1 av 2 norsk-eksamener.... Skrev nynorsk i dag så er jeg ferdig med dritten. Håper på 5 tror på 4... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Nynorsk eiger Nynorsk er ikkje noke møkk. Eg skrive nynorsk og vil heller skrive det enn bokmål. Endret 21. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå