Gå til innhold

mobilpriser.org "kjøpt og betalt"?

Anbefalte innlegg

På fremsiden av amobil.no reklameres det for tjenesten mobilpriser.org som skal vise en oversikt a la det man kan finne på siden til telepriser.no.

Interessant er det da om man går inn på mobilpriser.org og sammenligner oversikten der med den man finner hos telepriser.no. Det man finner er at de tre billigste abonnementene iflg telepriser.no: mobyson, tele2 champion og forbrukterkrafts noextras.net ikke er med på mobilpriser.org's oversikt.

I tillegg merker jeg meg at mobilpriser.org er sponset av talkmore og chess, de to selskapene som kommer best ut av sammenligningen på mobilpriser.org. Dette virker omtrent som når Tine ber om en pris hos ICA for at de ikke skal føre Synnøve Finden...

Selv om tjenesten til telepriser.no ikke er perfekt, f.eks. kunne jeg ønsket meg at priser på datatrafikk inngikk i rangeringen, så er den uansett mye bedre enn hos mobilpriser.org. Hos telepriser.no kan man finne abonnementet som er billigst ut i fra ens personlige bruksmønster. Det kan faktisk se ut som om mobilpriser.org bare har klipt ut oversikten fra telepriser.no for parameterene (# samtaler, # ringeminutterer, #SMS) er også de samme som standardparameterene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...