carl-kr. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hallo hallo! skal kjøpe meg ny ram! denne typen det store spørsmålet er: kan jeg bruke disse ilag med den gammle gb`en jeg har fra før?? se spec i signaturen. det er en ganske dårlig ram jeg har nå, vil den holde igjenn den nye? takker for svar Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, det vil gå fint. Men alle brikkene vil ha hastigheiten på 333mzh Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Vet du at minne ditt er en flaskehals nå? Sjekk Mhz på CPU'en din, å se om den kjører på det den skal. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, det vil gå fint. Men alle brikkene vil ha hastigheiten på 333mzh jaha? hva kan jeg gjøre med det? bedre å ta ut de gammle da kansje og bare bruke de nye eller? er ikke så veldig expert på dette ja jeg er klar over at minnet er flaskehalsen min! derfor jeg skal kjøpe ny ram mhz på cpu er på 204.0 er det bra eller dårlig??? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ja jeg er klar over at minnet er flaskehalsen min!derfor jeg skal kjøpe ny ram Ville ikke brukt de gamle brikkene. Kjøp nye du. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Sjekk Mhz på CPU'en din, å se om den kjører på det den skal. 204.0 ? noen sier man må inn i bios å ordne når man skifter ram? kan ikke det jeg Endret 16. mai 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Sjekk Mhz på CPU'en din, å se om den kjører på det den skal. 204.0 ? noen sier man må inn i bios å ordne når man skifter ram? kan ikke det jeg hvis jeg kjøper 2 slike.ville det bli bedre en de twinmos brikkene hos komplett?? anyone?? Endret 16. mai 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 hvis jeg kjøper 2 slike.ville det bli bedre en de twinmos brikkene hos komplett?? anyone?? Blir nok det samme. Du kommer ikke til å merke forsjell. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 anyone?? Blir nok det samme. Du kommer ikke til å merke forsjell. bestilte de twinmos brikkene for 5min siden!! håper jeg blir fornøyd hvis noen vil kjøpe de gammle brikkene er det bare å hyle ut!! selger de billig, 1mnd gammle, aldri vært klokket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå