Magnum p.i. Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Av og til så ringer 6600'en min, men på skjermen står det "Ingen nummer ringer" eller noe sånt. Så blir det borte etter noen sekunder, hvis jeg svarer er det ingen i den andre enden. Og i anropsloggen står det "(ingen nr.)".. Når noen ringer med skjult nummer så pleier det jo å stå "Privatnr"(?), i hvertfall gjør det det på min. Er det noen andre som har blitt oppringt fra "ingen nummer"? Lurer på om telefonen min kanskje begynner å tulle litt, er jo tross alt en Nokia. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (ingen nummer) er skjult nummer. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 har blitt det et par ganger og da tipper jeg på at de ringer fra utlandet.. da kommer det ofte opp ingen nummer Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) (ingen nummer) er skjult nummer. Så både "ingen nummer" og "privatnr" er å regne som skjult nummer? Jeg har nemlig begge deler i anropsloggen min nå.. Endret 16. mai 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) ingen nr. er det samme som skjult nr. pappa har skjult nummer og når han ringer meg på nokia'en kommer det ''ingen nummer'' EDIT: post nr. 222 Endret 16. mai 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå