Gå til innhold

Ny mus, og nei den funker ike

Gjest Slettet-uHVgFQ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uHVgFQ

jeg har nettopp fått meg ny mus, det var en uten noe programvare eller driver så jeg gikk ut ifra at den fungerte fint på microsofts egne drivere. Der tok jeg feil, kanppene og hjulet funket, men ikke å røre på musepekeren?? Musen er et ganske stilfult reklame produkt så firmaet har ikke noen drivere på nettstedet sitt. Jeg bare lurte på om noen visste hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uHVgFQ
For det første; hvem produserer musa?

For andre.. Aoch! Det virker jo som om den får strøm siden du kan klikke.. Men er den optisk eller har den hjul?

Som sagt så er det et reklame produkt, det er fra ergo groupErgos sider Det er en optisk og trådløs mus.

Endret av Slettet-uHVgFQ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

kan forresten legge til at den som standard brukte HID device/HID mouce som driver. Har prøvd noen andre uten noe bedre resultat enn at hjulet og knappene sluttet og funke de også

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

All info på musen:

Ergo Group

www.ergo.no

Aqua

Patent nummer i flere land.

Model no 1169

Other countries patent pending

FCC

It-tinget 2004

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

den sluker forresten batteri, det har gått kun et par uker siden jeg puttet inn helt nye batteri, og uten bruk så har bare lyset fra musen brukt opp all batteriet!!!

Lenke til kommentar

Du kan nok ikke forvente at noen skal kunne hjelpe deg med en mus av ukjent merke som det ikke finnes drivere til. Da har du egentlig to valg:

1. Ring Ergo Group og hør. Andre har kanskje hatt samme problemet. Selv om de neppe har support på produktet, så er en mus som ikke virker dårlig reklame og de vil kanskje svare i alle fall.

2. Kjøp en annen mus. Du får dem fra 59 kroner hos Komplett. Selv en simpel billigmus er vel bedre enn en som ikke virker...

Du bes også vurdere en bedre emnetittel neste gang du poster. Tittelen på denne tråden er for generell til å si noe om hva som egentlig er problemet. En bedre tittel hadde for eksempel vært: "Mus fra Ergo Group: Musepeker virker ikke".

Se mer om bruk av emnetitler her: Link

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...