Gå til innhold

Lage meg hjemmeside - Hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Altså, siden og bildene må lagres på en webserver da. Nytter ikke å bare kjøre det lokalt på din pc ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Takk skal du ha johnny bravo. :)

En liten ting, hvordan får jeg til at det blir en egen link?

Har du en webserver? Slik jeg forstår deg nå så har du bare lagret en .html-fil på din datamaskin, og da må du fysisk invitere folk hvem til din datamaskin for at de skal kunne se på siden din. Ny mote for å treffe folk kanskje? :p

Hvis du ikke har egen webserver kan du sjekke ut gratis webhostere, feks: Home.no. Der kan du laste opp dine html-filer og bilder, samt andre ting du måtte trenge.

Lenke til kommentar

Har laget ferdig hjemmesiden min nå.

Den ligger på denne siden: file://localhost/C:/Programfiler/Crimson Editor/myfirspage.html

Hvordan får jeg den til å bli en URL, skjønner ikke hvordan, kan noen gi meg en fyldig guide?

Endret av Strategery
Lenke til kommentar
Har laget ferdig hjemmesiden min nå.

Den ligger på denne siden: file://localhost/C:/Programfiler/Crimson Editor/myfirspage.html

Hvordan får jeg den til å bli en URL, skjønner ikke hvordan, kan noen gi meg en fyldig guide?

Har du webplass noe sted? Det vil si, et sted hvor du kan legge ut din hjemmeside. Et eksempel på dette er home.no. Disse tilbyr gratis hjemmesideplass, etter alt jeg vet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...